سرقت از بانک با آمبولانس! 
سرقت از بانک با آمبولانس! 

سرقت از بانک با آمبولانس! 

کم خبر/ سرقت‌ها همیشه جذاب و نفس‌گیر هستند، اما وقتی نقشه یک سرقت خوب پیش نرود و سارقان مجبور شوند کارشان را با یک آمبولانس به سرانجام برسانند، ماجرا پیچیده و البته جذاب‌تر هم می‌شود. فیلم «آمبولانس» (برای تماشای رایگان کلیک کنید) یک اکشن تجاری و موفق با محوریت همین موضوع است. یک کهنه سرباز آمریکایی برای تامین مخارج درمان همسرش به مشکل خورده و ناچار می‌شود در کنار یک گروه از سارقان به یک بانک دستبرد بزند. او با تمام مهارت‌هایی که کسب کرده حالا باید به سمت اشتباه ماجرا کمک کند. اما نقشه آن‌ها خوب پیش نمی‌رود و ناچار می‌شوند برای خروج یک آمبولانس را بدزدند تا همراه یک امدادگر، یک پلیس زخمی و البته کلی پول، از معرکه فرار کنند. اتفاقی که درون‌مایه اصلی و پرکشش فیلم است. ترکیبی از اکشن، حادثه و البته تعقیب و گریزهای جذاب در خیابان‌های شلوغ.

کارگردان فیلم «مایکل بی» است که «پسران بد»، «صخره» و «ترانسفورمرز» را از او دیده‌ایم. ستاره شناخته شده فیلم هم جیک گلینهال است. صداهای آشنایی مثل کیکاوس یاکیده، مجید صیادی و مریم رادپور هم فیلم را دوبله کرده‌اند. فیلم در نیم ساعت اول چندان موتورش روشن نمی‌شود. اما اگر حوصله کنید قطعاً با یک اکشن جذاب طرف هستید که باعث ترشح آدرنالین‌تان خواهد شد. >> برای تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

نکته: برای تماشای رایگان فیلم‌های بخش «فیلم و سریال» کم خبر با اینترنت همراه، کافی است آخرین‌خبرتان را به‌روز کنید (اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود). اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید می‌توانید با خرید اشتراک بعد از گرفتن یک تخفیف ویژه، به تمام محتواها به‌صورت نامحدود دسترسی داشته باشید. در این‌حالت اینترنت‌تان هم نیم‌بهاء خواهد بود.     

اگر از این فیلم خوشتان آمد، پیشنهادهای دیگر ما را از هم دست ندهید:

«پروژه آدام» چقدر با علم تطابق دارد؟ 1401/02/21 - 20:30

«آنچارتد»، یک کمدی اکشن سرگرم‌کننده 1401/02/15 - 19:00

 

همچنین ببینید

خبر مهم رئیس سازمان برنامه/ بودجه چه زمانی به مجلس می‌رود؟

خبر مهم رئیس سازمان برنامه/ بودجه چه زمانی به مجلس می‌رود؟

تسنیم : حمید پورمحمدی درباره زمان تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ به مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به‌موقع لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ به مجلس شورای اسلامی، برای ما بسیار حائز اهمیت است.