ایسوس از دو نمایشگر جدید رونمایی کرد
ایسوس از دو نمایشگر جدید رونمایی کرد

ایسوس از دو نمایشگر جدید رونمایی کرد

سخت افزار/ کمپانی تایوانی ایسوس به تازگی دو نمایشگر VY249HE و VY279HE خود را که به پنل های Full HD و نرخ بروزرسانی تصویر 75 هرتز مجهزند معرفی کرده است.

هر دو مدل دارای گواهی TUV به منظور تنظیم فیلتر نور آبی صفحه نمایش هستند. ایسوس در طراحی این مادربرد، تمرکز خاصی بر روی کاهش فشار به چشمان کاربران داشته است که خطر ابتلا به بیماری CVS را کاهش می‌دهد. بدین منظور فناوری‌های Eye Care Plus، Blue Light Filter و Asus Flicker Technology برای این دو مدل در نظر گرفته شده است.اگر چه نمایشگرهای جدید ایسوس را نمی‌توان در بین نمایشگرهای گیمینگ قرار داد، اما به لطف برخورداری از رزولوشن Full HD و پنل درخشان و با کیفیت، گیمرها نیز در کنار کاربران خانگی و اداری می‌توانند از آنها بهره مند شوند. علاوه بر رفرش ریت 75 هرتزی، زمان پاسخگویی در VY249HE و VY279HE معادل 1 میلی ثانیه MPRT است.

همچنین این دو از فناوری AMD FreeSync که بریدگی‌های تصویر را از بین می برد پشتیبانی می‌کنند. بنابراین گیمرها با کارت گرافیک های AMD می توانند گیم پلی روان تری را بر روی این نمایشگرها تجربه کنند. اگر چه VY249HE و VY279HE دارای طراحی یکسانی هستند، اما VY249HE دارای یک پنل 23.8 اینچی و VY279HE مجهز به یک پنل 27 اینچی است.یکی از ویژگی های جالبی که ایسوس برای نمایشگرهای جدید خود لحاظ کرده، Rest Reminder نام دارد که بعد از زمان مشخصی، طی یک اعلانیه به کاربر اطلاع می دهد که زمان استراحت است و پیشنهاد می‌کند به مدت 5 دقیقه از جلوی مانیتور بلند شود. با این ویژگی ایسوس قصد دارد کاربران را از سبک زندگی ثابت و بی تحرک بود دور نگه دارد.

فروش دو نمایشگر VY249HE و VY279HE از اکنون با قیمت پایه 109 دلاری(حدود 2.8 میلیون تومان) برای مدل 24 اینچی آغاز شده است.

*تصویر تزئینی است

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

طی ۳ سال؛ چقدر سرمایه خارجی جذب شد؟

طی ۳ سال؛ چقدر سرمایه خارجی جذب شد؟

باشگاه خبرنگاران جوان : افزایش سرمایه‌گذاری خارجی طی سه سال گذشته ۲ برابر شده است.