این آش خیلی شور است؛ ما را هم بایکوت کنید
این آش خیلی شور است؛ ما را هم بایکوت کنید

این آش خیلی شور است؛ ما را هم بایکوت کنید

کم خبر/ واقعا مشکل ما با مافیا به شکل بغرنجی گسترش پیدا کرده است! از داوری و درآوردن بازی‌ها بگیر تا عکس العمل برخی از رسانه‌ها!

روز گذشته پنالتی واضحی که تمامی کارشناسان داوری خارج از فدراسیون هم به آن اذعان کردند به راحتی نادیده اعلام شد. امروز هم در کمتر از 24 ساعت سرنوشت 2 پنالتی واضح و روشن را داوران با تصمیم عجیبشان تغییر دادند!

تصویر واضح جنجالی‌ترین صحنه دربی؛ بنیادی‌فر سَرِ استقلال را بُرید 1400/09/13 - 18:43

موضوع جایی عجیب تر می شود که مزدک میرزایی و محمد تقوی که در شبکه ایران اینترنشنال برنامه ورزشی دارند هم با آوردن کارشناس داوری از انگلیس به کل خطای واضح پنالتی تایید شده توسط همه کارشناسان را نادیده گرفتند و به کل محوریت برنامه با حوصله سربر بودن بازی دربی بود! با این کد رمز که بازی دربی کلا بی روح و کسل کننده بود! 

در اینکه بازی های دربی به خاطر حساسیت اعتباری آن در بیشتر مواقع خسته کننده می شود و در آن کمتر نشانی از فوتبال زیبا است شکی نیست اما نه تا این حد که فنونی زاده در مصاحبه ای بگویید اگر دوازه بانان هم نبودند نتیجه دربی همین بود! گویی پیشکسوت قدیمی فوتبال اصلا بازی را ندیده و چند مورد عکس العمل های نجات بخش حسینی در دروازه استقلال یا حتی عکس العمل لک برای پرسپولیس را خواب بوده!

فنونی‌زاده: دروازه‌بان‌ها نبودند هم نتیجه دربی همین بود! 1400/09/14 - 16:23

پنالتی واضح بازیکن مس بر روی رستمی که توسط داور گرفته نشد! 1400/09/14 - 15:59

خطای پنالتی روی بازیکن نساجی که داور آن را بیرون از محوطه جریمه برد! 1400/09/14 - 16:01

با تمام اینها امروز هم داوری ها در پنالتی‌هایی که در 90 درصد اوقات سرنوشت بازی را تغییر می دهند، سوال برانگیز بود. سوال از این جهت که چگونه چنین صحنه های واضحی را نادیده می گیرند! اگر قرار بر تعیین نتیجه بازی توسط شرط بندان و سکوت مسئولان ورزشی است که اعلام بفرمایید ما هم اینجا نکات دیده شده و دلسوزانه خود را ننویسیم تا بیش از این حذف یا بایکوت نشویم!

رشوه ۴ میلیاردی به عمران‌زاده برای پنالتی دادن یا اخراج شدن در دربی 1400/09/14 - 09:36

متاسفانه تمامی روزنامه های چاپ امروز صبح هم در جلد خود اثری از دقیقه 87 معروف و پنالتی نادیده شده نداشتند تا این بدبینی به اطمینان بیشتر نزدیک شود. اشتباه نشود نگارنده مطلب یک استقلالی نیست! 

بیایید برای سلامت فوتبال و گندزدایی از آن هم که شده آب را بیش از این گل آلود نکنیم... متاسفانه فوتبال ما بیمار است...

نویسنده: مهران بیرم زاده

همچنین ببینید

موثرترین راه پیشگیری از پوکی استخوان

موثرترین راه پیشگیری از پوکی استخوان

خم شدن، افتادن، زمین خوردن و در موارد شدید حتی سرفه نیز باعث شکستن استخوان می‌شود.