این کشور رکورددار فوتی‌ها در شبانه روز گذشته
این کشور رکورددار فوتی‌ها در شبانه روز گذشته

این کشور رکورددار فوتی‌ها در شبانه روز گذشته

بنابر جدیدترین آمار جهانی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در دنیا تاکنون به ۶۸۵ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۷۷ بیمار نیز تایید شده است.

بر اساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی "ورلداُمتر"، طی شبانه روز گذشته کرونا (ویروس عامل کووید-۱۹) در جهان جان ۴۲۳ بیمار را گرفته و ۶۳ هزار و ۴۸۶ ابتلای جدید نیز در همین بازه زمانی ثبت شده است.

این استان به حالت آماده باش درآمد

همچنین آلمان با ثبت ۱۸۶ فوتی، بیشترین تعداد مرگ‌های روزانه کرونایی و کره جنوبی با ثبت بیش از ۱۲ هزار ابتلای جدید، بالاترین رقم مبتلایان روزانه را در ۲۴ ساعت گذشته گزارش کرده‌اند.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند، امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

بنابر این آمار همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۹۲ هزار و ۲۵۵ مورد ابتلا و ۱۴۵ هزار و ۳۹۱ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه هجدهم در جدول جهانی کرونا قرار دارد.

#نام کشورمجموع مبتلایانمجموع قربانیان
۱ایالات متحده۱۰۶,۳۸۵,۳۵۶۱,۱۵۷,۱۹۴
۲هند۴۴,۷۷۶,۰۰۲۵۳۱,۰۱۶
۳فرانسه۳۹,۸۵۳,۲۵۶۱۶۵,۸۵۷
۴آلمان۳۸,۳۷۴,۳۱۰۱۷۱,۵۹۷
۵برزیل۳۷,۳۵۸,۰۹۲۷۰۰,۸۱۱
۶ژاپن۳۳,۵۳۷,۳۷۵۷۴,۱۳۲
۷کره جنوبی۳۰,۹۴۴,۴۳۰۳۴,۳۵۶
۸ایتالیا۲۵,۷۱۵,۳۸۴۱۸۹,۲۶۲
۹انگلیس۲۴,۴۴۸,۷۲۹۲۰۹,۳۹۶
۱۰روسیه۲۲,۷۲۷,۵۴۲۳۹۷,۶۴۲

همچنین ببینید

شمارش معکوس برای آغاز بحران بزرگ در چین+ جزئیات

شمارش معکوس برای آغاز بحران بزرگ در چین+ جزئیات

ایلنا : تحلیلگران می‌گویند کاهش بیشتر مشاغل و دستمزدها در چین می‌تواند به تشدید اعتراضات و اعتصابات منجر شود و منجر به بی‌ثباتی بیشتر شود.