پیشرفت ۹۲ درصدی ساخت هتل ۵ ستاره مرکوری کیش
پیشرفت ۹۲ درصدی ساخت هتل ۵ ستاره مرکوری کیش

پیشرفت ۹۲ درصدی ساخت هتل ۵ ستاره مرکوری کیش

این هتل در قطعه زمینی چهار بر به مساحت بیش از یک هکتار قرار دارد و دور تا دور آن مسیر سواره و خیابان بوده و از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است. چنین موقعیت مکانی ویژه ای در جزیره کیش کاملاً خاص و بی بدیل بوده که همین امر باعث ایجاد فضایی دلنشین و آرام برای رفاه مسافرین درآینده خواهد بود. به همین علت است که سهام هتل مرکوری کیش نگینی ارزشمند در سبد سرمایه گذاری ملکی هر ایرانی خواهد بود.

هتل مرکوری موقعیتی جغرافیایی و ویژگی هایی که دارد برای سرمایه گذاری بسیار جذاب است. بخصوص آنکه عرضه سهام این هتل به روش سرمایه گذاری جمعی و با شرایط اقساطی که از طریق شبکه معرفی فرصت های سرمایه گذاری هم ساز (hamsaz.com) که پلتفرم رسمی و تحت نظارت اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران است؛ در دسترس عموم قرار گرفته، بر جذابیت آن افزوده است.

این هتل زیبا در زمینی به مساحت بیش از یک هکتار قرار دارد که تمام اطراف آن را مسیر سواره و خیابان احاطه کرده و از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است.

از امکانات این هتل زیبا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بالغ بر ۱۴۰ اتاق و سوئیت مجلل

سالن های رستوران و صبحانه

سالن های ورزشی

سالن اجتماعات

واحدهای تجاری

استخر، سونا و جکوزی

زمین تنیس

روف لانژ استثنایی

محوطه زیبای باغ استوایی

طراحی هتل مرکوری کیش به گونه ای زیبا و خاص است که تا کنون ۵ جایزه بین المللی دریافت کرده است. جوایزی از قبیل:

جایزه بزرگ طراحی سال از DNA پاریس در سال ۲۰۲۱

مدال طلا از جایزه آسیا در سال ۲۰۲۱

مدال نقره از A۳۹; Design Award ایتالیا

پروژه ساخت هتل ۵ ستاره مرکوری کیش در پایان سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است و تا کنون بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله نازک کاری است.

سرمایه گذاری و خرید و فروش سهام هتل مرکوری کیش تحت نظارت اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران و مشخصا از طریق پلتفرم رسمی این اتحادیه به نام هم ساز؛ شبکه معرفی فرصت های سرمایه گذاری صورت می گیرد.

البته با توجه به پیشرفت فیزیکی 92 درصدی این پروژه استقبال از آن، هم اکنون فرصت محدودی برای سرمایه گذاری در هتل مرکوری باقی مانده است.

شبکه هم ساز با جذب سرمایه های کوچک برای پروژه های بزرگ این امکان را فراهم آورده است تا همه افراد با هر میزان دارایی، متناسب با سرمایه، جزو سهامداران پروژه های مختلف شوند. با این کار از طریق تامین مالی جمعی، پروژه به بهره‌برداری می رسد. درآمد پایدار از بخش های مختلف پروژه نیز بعد از بهره برداری تحقق پیدا می کند. به‌کمک این روش که از ظرفیت های قانونی تعاونی های در آن استفاده شده است، تا کنون افراد زیادی توانسته‌اند با هر میزان دارایی و توانایی مالی، سرمایه ‌گذاری ملکی مثل سرمایه‌ گذاری در هتل را امری ممکن و دردسترس ببینند.

همچنین ببینید

شیب ریزش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت پژو، ساینا، سمند و کوییک

شیب ریزش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت پژو، ساینا، سمند و کوییک

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو در دومین روز معاملاتی هفته شدت گرفت.