توطئه دشمنان برای تحریم محرم ناکام ماند
توطئه دشمنان برای تحریم محرم ناکام ماند

توطئه دشمنان برای تحریم محرم ناکام ماند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنان اسلام و امام حسین(ع) از حدود یک ماه پیش تلاش‌های خود را برای تحریم محرم و عزاداری به کار گرفته بودند، اما امسال و به‌کوری چشم دشمنان، عزاداری‌های امام حسین(ع)، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان و همزمان با روز عاشورا، با دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: تنها باید به خداوند متعال امیدوار باشیم، زیرا خداوند ولی انسان و عزت و ذلت نیز به دست اوست.

وی افزود: انسان باید به حسابرسی روز قیامت توجه داشته باشد. متأسفانه امروز برخی قیامت را فراموش کرده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان به عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) به ما درس مقابله با ظالمان را می‌آموزد تا با ظلم‌ستیزی، اسلام ذلیل نشود. شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و از جمله شهید سلیمانی به تاسی از امام حسین(ع) و عاشورا، به مقابله با دشمنان رفتند.

میردامادی خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) به ما می‌آموزند که در کنار جهاد نباید خدا را فراموش کنیم، به همین دلیل شب عاشورا به یارانش فرمود قبل از جهاد به راز و نیاز با خداوند بپردازید.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و امام حسین(ع) از حدود یک ماه پیش تلاش‌های خود را برای تحریم محرم و عزاداری به کار گرفته بودند، اما امسال و به‌کوری چشم دشمنان، عزاداری‌های امام حسین(ع)، باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد.

وی تصریح کرد: امسال و پیش از آغاز مراسم‌ ماه محرم، سربازان گمنام امام زمان(عج) گروه‌های مختلفی را دستگیر کردند که سعی داشتند با اقدام‌های تروریستی، اهداف و برنامه دشمنان را اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب اسلامی با حماسه عاشورا پیروز شد، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند یکی از امتیازات جامعه شیعه بر دیگر جوامع مسلمان، وجود واقعه عاشورا است.

همچنین ببینید

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

ایرنا : غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع تکمیل توافق آتش‌بس در غزه است.