فروش بلیت‌های ۵ میلیونی به زائرین تایید شد
فروش بلیت‌های ۵ میلیونی به زائرین تایید شد

فروش بلیت‌های ۵ میلیونی به زائرین تایید شد

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام با تایید فروش برخی بلیت‌های اربعین بالاتر از قیمت مصوب، گفت:‌ به‌دنبال شناسایی شرکت‌های هواپیمایی هستیم که بلیت را با نرخ ۵ میلیون تومان به زائران فروخته‌اند.

سعید چلندری در خصوص فروش بلیت پرواز رفت تهران-نجف با قیمت ۵ میلیون تومان (۴۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب) اظهار کرد:‌ با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و جلسات متعدد با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی تاکید بر این شده که تمام ایرلاین‌ها فقط روی سیستم بلیت پروازها را عرضه کنند.

امکان تردد زائرین با خط دریایی ایران _عراق

وی ادامه داد: اما بر اساس گزارش‌ها، تعدادی بلیت خارج از سامانه فروش و حتی در فرودگاه نجف فروخته شده است.

چلندری افزود: قطعاً این موارد بررسی و با شرکت‌های هواپیمایی برخورد می‌شود و باید اضافه پرداختی زائران به آنها عودت داده شود. البته متاسفانه مشکلی وجود دارد و قیمت درج شده در بلیت ۴ میلیون تومان است، اما از مسافران ۵ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از بررسی این مسائل برای شناسایی آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی متخلف خبر داد و گفت:‌ از ۲۷ مرداد ماه تمام شرایط برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین فراهم شده و ۲۰ موکب نیز آماده پذیرایی زائران هستند.

چلندری اضافه کرد:‌ پارکینگ ترمینال سلام نیز با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو به‌صورت رایگان آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

همچنین ببینید

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

ایرنا : غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع تکمیل توافق آتش‌بس در غزه است.