حماس اظهارات بایدن را محکوم کرد!
حماس اظهارات بایدن را محکوم کرد!

حماس اظهارات بایدن را محکوم کرد!

خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد، در بیانیه حماس آمده: حماس اظهارات تحریک‌ آمیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا همزمان با ادامه جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و دیگر اراضی اشغالی را محکوم کرده و این اظهارات را تلاشی در جهت سرپوش نهادن بر جنایات و تروریسم دولت صهیونیستی که ملت فلسطین را به خاک و خون کشیده است، می‌دانیم چرا که او هیچ اشاره‌ای به جنایات نیروهای اسرائیلی علیه ملت فلسطین در مقابل دیدگان جهانیان نکرد.

حماس افزوده است: سخنان بایدن مملو از مغلطه‌های سیاسی و حقوقی از طریق جانبداری علنی از شنیع‌ترین اشغالگری نژادپرستانه در منطقه خاورمیانه و نشان دادن چراغ سبز برای ادامه جنایات علیه زنان، کودکان و سالخوردگان و اعمال مجازات‌های دسته‌جمعی بر بیش از ۲ میلیون فلسطینی در غزه بود که این نقض صریح عرف و معاهدات بین‌المللی است که این کشور مدعی پایبندی به آن است.

این گروه مقاومت افزوده است: حماس جنبش آزادی‌بخش ملی فلسطین است که در سرزمین‌های اشغالی علیه یک رژیم اشغالگر جنایتکار می‌جنگد و از ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آن دفاع می‌کند و عملیات طوفان الاقصی اقدامی در جهت دفاع از ملت فلسطین، مسجد الاقصی و اسرا و توقف جنایات و اشغالگری دشمن و پایان دادن به محاصره غزه است.

در پایان این بیانیه آمده است: از دولت آمریکا می‌خواهیم در موضع خود بازنگری کرده و سیاست‌های دوگانه خود در رابطه با اشغالگری رژیم صهیونیستی را کنار بگذارد و ما بر حق ملت فلسطین در زمینه دفاع از خود، سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی‌اش و در راس آن مسجد مبارک الاقصی تا تحقق تمامی خواسته‌ها و آرزوهای خویش در زمینه آزادی، بازگشت و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس تاکید می‌کنیم.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی برای ساخت پروفایل به واتس‌اپ می‌آید!

هوش مصنوعی برای ساخت پروفایل به واتس‌اپ می‌آید!

واتس‌اپ در نسخه‌های اخیر امکانات متنوع مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و شاید به‌زودی ساخت آواتار با آن هم ممکن شود.