خرید ردیم کد یوسی و بی سی پابجی فوری با بهترین قیمت
خرید ردیم کد یوسی و بی سی پابجی فوری با بهترین قیمت

خرید ردیم کد یوسی و بی سی پابجی فوری با بهترین قیمت

رپرتاژ آگهی: این واحد پولی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کاراکتر خود را به‌صورت منحصربه‌فردی تزئین کنند و سبک خاصی را به نمایش بگذارند. اگر می‌خواهید به‌طور کامل با یوسی پابجی آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برخلاف تفکر خیلی از افراد که فکر می‌کنند تنها راه به دست آوردن یوسی پابجی، خریدن آن است. اما باید گفت که راه‌های دیگری نیز برای دریافت یوسی در بازی پابجی موبایل وجود دارند. درست است که سریع‌ترین راه برای دریافت یوسی خرید آن می‌باشد، اما بازیکنانی هستند که با استفاده از روش‌های دیگر، یوسی پابجی دریافت می‌کنند. این روش‌ها عبارتند از:

انجام چالش‌های داخل بازی: پابجی در برخی موارد رویدادهایی را برگزار می‌کند که این ایونت‌ها با چالش‌هایی همراه هستند. ورود به این رویدادها رایگان است و شما برای انچام چالش‌های آن‌ها، نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید. شما با انجام این چالش‌ها و ماموریت‌هایی که بازی برایتان مشخص می‌کند، می‌توانید جوایز مختلفی مثل لباس‌ها، اسکین‌ها و حتی یوسی دریافت کنید

دریافت یوسی پابجی از الیت پس: شما با خرید الیت پس و انجام چالش‌های آن می‌توانید یوسی دریافت کنید. البته این را هم درنظر داشته باشید که اگر از الیت پس رایگان استفاده می‌کنید، امکان دریافت یوسی از چالش‌ها و ماموریت‌های آن برای شما وجود ندارد

دریافت یوسی از دوستان: یکی از قابلیت‌های جالبی که پابجی موبایل به کاربران ارائه می‌دهد، امکان هدیه دادن آیتم‌ها و مخصوصا یوسی به کاربران دیگر است. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، به دوستان خود یوسی هدیه دهید یا از آن‌ها یوسی هدیه بگیرید

احتمالا شما هم نام بی سی را در کنار یوسی شنیده‌اید. بازی پابجی، در دو نسخه معمولی و لایت (Lite) روی گوشی‌های همراه در دسترس است. نسخه معمولی که نسخه با کیفیت تری است، واحد پولی به نام یوسی دارد.

خرید بی سی پابجی موبایل لایت با ایدی

 اما شرکت سازنده پابجی برای جدا کردن خریدهای درون برنامه‌ای پابجی معمولی و پابجی لایت، واحد پولی نسخه لایت را به بی سی تغییر داده است.

با استفاده از یوسی پابجی، می‌توانید یک ظاهر منحصربه‌فرد در این بازی داشته باشید. تمامی آیتم‌های ظاهری بازی مثل لباس‌ها، کلاه‌ها و حتی شخصیت‌ها از مواردی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را با استفاده از پول داخل بازی (یوسی) تهیه کنید. در ادامه، با انواع آیتم‌های موجود در فروشگاه بازی آشنا می‌شویم.

اسکین یا همان پوسته اسلحه از آن دسته آیتم‌هایی است که بیشتر بازیکنان به‌دنبال تغییر آن هستند. به دلیل خسته‌کننده بودن اسکین‌های پیش‌فرض بازی، کاربران پابجی به سراغ خرید اسکین‌های جدید و جذاب می‌روند. این اسکین ها به هر شکلی موجود هستند و با توجه به سلیقه‌تان، می‌توانید اسکین موردعلاقه خود را انتخاب و از طریق فروشگاه بازی تهیه کنید.

برای خرید اسکین در بازی پابجی موبایل ابتدا به بخش فروشگاه بازی (Shop) بروید. سپس روی آیکون اسلحه یا تفنگ (Gun) کلیک کنید. پس از اینکه وارد قسمت اسلحه شوید، لیست بزرگی از اسکین اسلحه‌ها برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید طبق سلیقه خود، هر اسکینی که دوست دارید را انتخاب کنید و از قراردادن آن روی تفنگ‌هایتان لذت ببرید.

در بازی پابجی موبایل، مانند بسیاری از بازی‌های آنلاین دیگر، لباس‌ها و اکسسوری‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید با خرید آن‌ها ظاهری خاص به کاراکتر خود بدهید. بلوزهای حلقه‌ای، تی‌شرت، شلوار جین و شلوارک، کت‌های شیک و... از لباس‌های خاص این بازی هستند که شما می‌توانید تهیه کنید. یکی از نکات مثبت این لباس‌ها این است که با توجه به سلایق مختلف بازیکنان طراحی شده‌اند و هر بازیکنی با هر سلیقه‌ای، می‌تواند لباس موردعلاقه خود را انتخاب کرده و با استفاده از یوسی پابجی خریداری کند.

بیشتر بازیکنان پابجی موبایل، یوسی خود را خرج ارتقای الیت پس می‌کنند. دلیل این کار بسیار واضح است؛ به صرفه بودن الیت پس. شما با پرداخت 360 یوسی می‌توانید به دریایی از جوایز و آیتم‌ها دسترسی داشته باشد که هرکدام با انجام دادن یک‌سری ماموریت‌ها آزاد می‌شوند. درواقع هزینه‌ای که شما برای ارتقای الیت پس پرداخت می‌کنید، بسیار کمتر از قیمت آیتم‌های داخل فروشگاه است.

شما با استفاده از یوسی پابجی می‌توانید Elite Pass و Elite Pass Plus بازی را فعال کرده و از جوایز خاص هرکدام استفاده کنید. این جوایز مخصوص هر سیزن (فصل) از بازی هستند و با اتمام سیزن، این جوایز هم برای همیشه از بازی حذف می‌شوند. پس اگر به‌دنبال دریافت این جوایز خاص هستید، می‌توانید الیت پس را با استفاده از یوسی پابجی ارتقا دهید.

در بازی پابجی علاوه بر اسلحه‌ها، وسایل نقلیه هم قابلیت شخصی سازی دارند. آیتم‌هایی که برای وسایل نقلیه خریداری می‌کنید، با سوار شدن این وسایل روی آن‌ها تنظیم می‌شوند. تنوع این اسکین‌ها و آیتم‌ها بسیار بالا است و هر گیمری با هر سلیقه‌ای می‌تواند اسکین وسایل نقلیه خود را انتخاب کند.

برای خرید اسکین وسایل نقلیه باید ابتدا وارد فروشگاه بازی شوید. سپس به قسمت وسایل نقلیه (Vehicles) رفته و لیست اسکین‌های وسایل نقلیه مختلف در فروشگاه را تماشا کنید. شما با انتخاب اسکین موردنظر خود و خرید آن، می‌توانید ظاهر جدیدی به وسایل نقلیه خود دهید.

چندین روش مختلف برای دریافت یوسی پابجی موبایل وجود دارند؛ روش‌هایی مثل استفاده از گیفت کارت، خرید مستقیم درون برنامه‌ای و پکیج‌های پیشنهادی. شما با توجه به شرایط خود و روش مناسبتان، می‌توانید برای بازی خود یوسی تهیه کنید.

یکی از مشکلاتی که برای کاربران ایرانی پابجی وجود دارد، تحریم بودن آی‌پی ایران توسط شرکت سازنده پابجی موبایل است که امکان خرید یوسی به‌طور مستقیم از داخل بازی را از آن‌ها می‌گیرد. اما با این حال فروشگاه‌های آنلاینی در ایران هستند که به‌عنوان واسطه بین شما و پابجی موبایل فعالیت می‌کنند شما با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید با پرداخت پول مستقیم، پول درون بازی و آیتم های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

بعضی افراد با خرید یوسی و تغییر اسکین‌های خود، شانس برد خود را افزایش دهند. برخی افراد هستند که ظاهر بازی را به گیم‌پلی آن ترجیح می‌دهند. این افراد وجود اسکین‌ها و آیتم‌های متنوع در بازی را کلید موفقیت خود می‌دانند. درواقع خاص بودن ویژگی‌های کاراکتر آن‌ها احساس برجسته بودن به آن‌ها داده و احتمال برد آن‌ها را بالا می‌برد.

امکان شخصی سازی کاراکترهای پابجی موبایل با خرید یوسی

گیمرهای حرفه‌ای علاقه دارند تا کاراکترشان درون بازی پابجی با کاراکتر دیگر بازیکنان معمولی تفاوت داشته باشد. به همین خاطر بسیاری از این گیمرها به سراغ خرید یوسی پابجی از سایت igame می‌روند. همچنین باید اشاره کرد که با خرید یوسی پابجی، شما می‌توانید این بازی را به شکلی متفاوت و هیجان‌انگیزتر دنبال کنید.

اگر قصد خرید یوسی ارزان، آیتم ها، پرایم پابجی، پرایم پلاس پابجی، بی سی پابجی و دیگر بسته های بازی PUBG را دارید، فروشگاه آی گیم در خدمت شماست. سایت آی گیم معتبرترین سایت خرید درون بازی و خرید UC ارزان، با تحویل آنی و تضمین قیمت، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یوسی و آفرهای بازی‌های موبایلی تبدیل شده است. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

همچنین ببینید

رئیس و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق به مسعود پزشکیان تبریک گفتند

رئیس و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق به مسعود پزشکیان تبریک گفتند

مهر : رئیس و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق در پیام‌هایی به پیروزی پزشکیان در انتخابات ایران را به وی تبریک گفتند.