خبر خوب برای خوش مصرفان برق در سال ۱۴۰۳
خبر خوب برای خوش مصرفان برق در سال ۱۴۰۳

خبر خوب برای خوش مصرفان برق در سال ۱۴۰۳

مصطفی رجبی مشهدی در مراسم رونمایی رسمی از پویش با انرژی در جمع خبرنگاران افزود: شدت مصرف انرژی در کشور بیش از ۲ برابر متوسط جهانی است.

مدیرعامل توانیر از مدیریت بیش از ٦٠ درصد مصرف برق کشور به کمک کنتورهای هوشمند خبر داد که بیش از ٢ میلیون و ٤٠٠ هزار مشترک خانگی را تحت پوشش دارد.

وی در باره فعالیت رمز ارزها نیز گفت: برای کسانی که به صورت مجاز فعالیت می کنند پیش بینی شده از ساعت ۲ بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است تامین برق داشته باشند.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: اما کسانی که به صورت غیرمجاز استفاده کنند جریمه شده و اگر ماینری از آنها کشف شود ضبط خواهد شد. وی افزود: این دستگاه ها به مقام های قضائی داده می شود و بر اساس قوانین جدید امحا خواهند شد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: میزان جریمه برای این فعالان بیش از ۱۰۰ برابر نرخ تامین انرژی است و برخورد جدی می شود.

رجبی مشهدی از همه هموطنان خواست از طریق سامانه «برق من» چنین فعالیتی را گزارش کنند و گفت: در مقابل گزارشی که می دهند که محرمانه خواهد ماند، از پاداش های خوب بهره مند شوند.

وی افزود: پاداش ها اصلاح شده و متناسب با تعداد ماینری که گزارش کنند افزایش می یابد و این امر کمک می کند به تامین برق پایدار همه کسانی که در آن منطقه قرار دارند.

همچنین ببینید

درگاه ملی مجوزها اصلاح شد+ جزئیات

درگاه ملی مجوزها اصلاح شد+ جزئیات

اکوایران : هیات مقررات زدایی به درخواست شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی موضوع حریم واحدهای دام و طیور را اصلاح کرد و به دنبال آن در درگاه ملی مجوزها نیز اصلاح شد.