فرانسه اسرائیل را نقره‌داغ کرد
فرانسه اسرائیل را نقره‌داغ کرد

فرانسه اسرائیل را نقره‌داغ کرد

شرکت برگزارکننده نمایشگاه بین المللی دفاع زمینی و امنیت «یوروساتوری» Eurosatory روز جمعه از لغو مشارکت شرکت‌های صنایع نظامی اسرائیل با تصمیم مقامات فرانسوی در نمایشگاهی که قرار بود 17 ژوئن در نزدیکی پاریس برگزار شود، خبر داد.

الجزیره گزارش داد، شرکت Cog Events، شرکت برگزارکننده این نمایشگاه، بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد: با تصمیم مقامات دولتی فرانسه، هیچ غرفه نمایشگاهی برای بخش صنایع نظامی اسرائیل در Eurosatory ۲۰۲۴ وجود نخواهد داشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پس از حملات موشکی بی‌سابقه حزب الله به مواضع اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی، ارتش این رژیم شهرک‌هایی را در این مناطق ممنوع‌الورود اعلام کرد.

«بنی گانتز» وزیر کابینه جنگ اسرائیل در واکنش به این خبر گفت: من با نخست وزیر فرانسه درباره تصمیم این کشور برای جلوگیری از شرکت هیئت اسرائیلی در نمایشگاه امنیتی پاریس تلفنی صحبت کردم.

گانتز افزود: من در گفتگو به نخست وزیر فرانسه تاکید کردم که این تصمیم پاریس به منزله پاداش دادن به تروریسم است و از او خواستم در این تصمیم تجدید نظر کند.

همچنین ببینید

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

ايسنا : رهبر ملی مردم ترکمن و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.