افشاگری آنتونوف از آمادگی ناتو برای رویارویی و جنگ
افشاگری آنتونوف از آمادگی ناتو برای رویارویی و جنگ

افشاگری آنتونوف از آمادگی ناتو برای رویارویی و جنگ

 

به گزارش تاس خبرگزرای روسی ، انتونوف که سخنانش در کانال تلگرامی سفارت روسیه در ایالات متحده منتشر شد، خاطرنشان کرد: ایالات متحده و ماهواره های آن حداکثر منابع را برای حفظ هژمونی در حال فروپاشی خود بسیج می کنند. هرکس از تسلیم شدن در برابر دیکته ها و اراده غرب امتناع کند، دشمن اعلام می شود.

وی ادامه داد: روسیه به عنوان تهدید اصلی شناخته می شود. سیاست ناتو مبنی بر امتناع از مذاکره جدی با کشورمان است. ایالات متحده نمی‌خواهد به دنبال مصالحه باشد و از ما می‌خواهد که با حرکت ماشین نظامی ائتلاف به شرق موافق باشیم.

نشست سران ناتو نهم تا یازدهم جولای ( ۱۹ تا ۲۱ تیر) در واشنگتن برگزار شد

سفیر روسیه تاکید کرد، تحمیل نظم‌های نواستعماری در واقع بهنوعی اعلام حق استفاده از زور را در هر نقطه از کره زمین به بهانه صدور دموکراسی، حمایت از حقوق بشر یا مبارزه با تروریسم است.

آنتونوف همچنین گفت که ایالات متحده و متحدانش می‌خواهند نقش «پلیس جهانی» را بر عهده بگیرند و از همه می‌خواهند که قوانینی را که در واشنگتن «و سایر پایتخت‌های ناتو» ابداع شده، رعایت کنند.

وی اظهار کرد، ما تأکید می‌کنیم که نتیجه مداخلات «انسانی» این بلوک ظاهراً دفاعی ویرانی دولت‌ها، جنایات جنگی، افراط‌گرایی افسارگسیخته و کشتار جمعی غیرنظامیان است.

سفیر روسیه ادامه داد، بی‌تردید می‌توان گفت که اکثریت دولت‌ها با سیاست استعمار نو بیگانه هستند، وظیفه همه کشورهای عاقل و صلح‌دوست، مبارزه با تک قطبی شدن و حرکت در مسیر چندقطبی شدن بر اساس قوانین بین‌المللی، اصل امنیت برابر و غیرقابل تقسیم است.

آنتونوف افزود: تصمیم ناتو برای تقویت بیشتر رژیم کی‌یف با ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی و استقرار سامانه‌های دوربرد آمریکا در اروپا، بیانگر آمادگی برای یک عملیات نظامی ویژه است و روسیه برای مقابله اقدامات لازم نظامی- فنی را انجام داده است.

 

همچنین ببینید

نارضایتی کارگران در بوشهر از نحوه پرداخت حقوق

نارضایتی کارگران در بوشهر از نحوه پرداخت حقوق

ایلنا : یک منبع کارگری در شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) گفت: نزدیک به ۲ هزار کارگر پیمانکاری و ۶۸۰ کارگر قرارداد مستقیم شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در استان بوشهر هستیم که هر ماه کارفرما حقوق‌مان را در چند قسط واریز می‌کند که این موضوع مشکلات زیادی را برای ما که حداقل‌بگیر هستیم، بوجود آورده است.