اذعان تلخ لیبرمن از آینده رژیم صهیونیستی/ اسرائیل با نتانیاهو تا سال ۲۰۲۶ نابود می شود
اذعان تلخ لیبرمن از آینده رژیم صهیونیستی/ اسرائیل با نتانیاهو تا سال  ۲۰۲۶ نابود می شود

اذعان تلخ لیبرمن از آینده رژیم صهیونیستی/ اسرائیل با نتانیاهو تا سال ۲۰۲۶ نابود می شود

 

آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» در مصاحبه با روزنامه معاریو گفت: بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر) ما را به سمت ویرانی می‌برد و هیچ چیزی را نمی‌تواند اداره کند. او اکنون تنها برای تضمین بقای خود در قدرت برای طولانی‌ترین دوره ممکن تلاش می‌کند.

لیبرمن گفت: اسرائیل با تهدیدات وجودی مواجه است و در یک بحران چند بعدی سیاسی، اقتصادی و امنیتی که بزرگترین بحران از زمان تاسیس اسرائیل است، به سر می‌برد.

سخنگوی کرملین پنجشنبه اعلام کرد که برنامه آمریکا برای استقرار موشک‌های دوربرد در آلمان می‌تواند به درگیری مستقیم به سبک جنگ سرد منجر شود.

لیبرمن تاکید کرد: مسوولان سیاسی اسرائیل همه مریض هستند و اکنون منافع شخصی دست برتر را دارد. نتانیاهو تا حد زیادی مسوول حمله هفت اکتبر است.

وی تاکید کرد: در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی (پارلمان اسرائیل) تا ۲۰۲۶ باقی بمانند، اسرائیل دیگر وجود نخواهد داشت.

لیبرمن بارها خواهان برکناری کابینه بنیامین نتانیاهو شده است.

وی پیشتر گفته بود که جنبش حماس و یحیی السنوار، رئیس این جنبش در نوار غزه جنگ را از تونل‌ها بهتر از نتانیاهو اداره می‌کنند.

 

همچنین ببینید

حمایت قوی پاکستان از خواسته تهران

حمایت قوی پاکستان از خواسته تهران

ایرنا : وزیر امور خارجه پاکستان به همتای ایرانی خود اطمینان داد که اسلام‌آباد از خواسته تهران برای برگزاری نشست فوق العاده وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه حمایت کرده و هیات پاکستان فعالانه در آن نشست حضور خواهد یافت.