هشدار بارش تابستانی در این نقاط کشور /دریای عمان مواج است
هشدار بارش تابستانی در این نقاط کشور /دریای عمان مواج است

هشدار بارش تابستانی در این نقاط کشور /دریای عمان مواج است

 

 

پیش بینی کلی براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری نشان می دهد که بارش ها در روز جمعه - ۲۲ تیر - در استان های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت دارد.

از شنبه تا سه شنبه (۲۳ تا ۲۶ تیر)‌ جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور مستقر است و تنها روز شنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده انتظار می رود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه برای اهدای گروه‌های خونی منفی فراخوانی صادر کرده‌ایم، اظهار کرد: به گروه‌های خون منفی به ویژه A و O منفی نیاز داریم؛ میزان ذخایر خون گروه‌های منفی حدود یک هفته است.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق استان های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز و دامنه های جنوبی البرز همچنین در جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردو خاک پیش بینی می شود.

روز جمعه در سواحل شمالی، شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز، کاهش نسبی دما رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور از شنبه تا دوشنبه (۲۳ تا ۲۵ تیرماه) و استقرار جو پایدار برای اکثر نقاط ایران تا روز سه شنبه (۲۶ تیرماه) خبر داد.

 

از شنبه تا دوشنبه افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در مناطق واقع در مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج می باشد.

هوای تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود همچنین دما بین ۲۴ تا ۳۹ درجه خواهد بود.

 

 

همچنین ببینید

تاج: اعتماد از دست رفته AFC به ما برگشت!

تاج: اعتماد از دست رفته AFC به ما برگشت!

در آخرین جلسه هیات استیناف مجوز باشگاهی، هیچ یک از باشگاه های لیگ یک درخواست استیناف برای آرا هیات بدوی ارسال نکرده بودند.