تکذیب لغو پروازهای فرودگاه بیروت
تکذیب لغو پروازهای فرودگاه بیروت

تکذیب لغو پروازهای فرودگاه بیروت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،   «علی حمیه» وزیر حمل و نقل لبنان در این باره تصریح کرد: آنچه در مورد لغو پروازهای فرودگاه بیروت منتشر می شود صحت ندارد و این قبیل اخبار جعلی است. ساعتی پیش بود که برخی از شبکه های اجتماعی عکسی را منتشر کردند که در آن پرواز بسیاری از شهرهای دنیا به بیروت لغو شده یا برخی نیز با تأخیر نشان داده می شد.

تکذیبیه لغو پروازهای لبنان با توجه به آن صورت می گیرد که برخی از منابع غیر رسمی مدعی شدند که این کار برای آمادگی جهت حمله انتقام جویانه حزب الله و دیگر گروه های مقاومت به فلسطین اشغالی انجام گرفته است. در همین راستا، شرکت هواپیمایی پادشاهی اردن نیز دوشنبه این هفته اعلام کرد که به دنبال تنش در جنوب لبنان، تمام پروازها به بیروت را لغو کرده است.

از سوی دیگر بسیاری از شرکت های اروپایی و آمریکایی پروازهای خود به فلسطین اشغالی را نیز لغو کردند.

همچنین بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا از شهروندان خود خواستند که به علت وخامت اوضاع در خاورمیانه به دنبال شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و فؤاد علی الشکر مقام ارشد حزب الله به لبنان سفر نکرده و خاک این کشور را ترک کنند.

همچنین ببینید

ابوالقاسم جراره: در مقابل خطای دولت سکوت نمی کنیم
                رمزگشایی از دلیل انشعاب در فراکسیون اکثریت مجلس از زبان دبیرکل شریان /پای قالیباف در میان است؟

ابوالقاسم جراره: در مقابل خطای دولت سکوت نمی کنیم رمزگشایی از دلیل انشعاب در فراکسیون اکثریت مجلس از زبان دبیرکل شریان /پای قالیباف در میان است؟

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: امکان دارد یک فراکسیون جدید در مجلس شکل بگیرد اما در حال حاضر در حد حرف است نه عمل.