درگیری مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در این منطقه
درگیری مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در این منطقه

درگیری مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در این منطقه

منابع فلسطینی اعلام کردند یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال بیت لحم در جنوب کرانه باختری زخمی شد.

همچنین طی یورش و تجاوز شهرک نشینان صهیونیست به روستای دیر نظام در شمال شهر رام الله یک زن و ۲ کودک به خاطر استفاده شهرک نشینان از گاز فلفل دچار سوختگی‌هایی در ناحیه صورت شدند.

به گفته منابع شهرک نشینان با سنگ به خودروهای فلسطینی‌ها حمله کردند.

همچنین منابع از درگیری‌هایی بین اعضای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین خبر دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر و اطراف اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

به گفته شاهدان عینی خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی پهپادهای این رژیم که در ارتفاع کم پرواز می‌کردند به این شهر یورش بردند.

اعضای مقاومت فلسطین در این شهر به خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی تیراندازی کرده و وارد درگیری‌هایی با نیروهای صهیونیست شدند.

پنجشنبه هفت فلسطینی در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شهرک قباطیه در جنوب جنین شهید و ۱۳ تن زخمی شدند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره اعلام کرد نیروهای رژیم صهیونیستی جمعه طی سرکوب راهپیمایی ضد شهرک سازی در شهرک بیتا در جنوب نابلس از گاز اشک آور استفاده کردند که منجر به ایجاد حالت خفگی در بین تعدادی از فلسطینی‌ها شد.

همزمان با جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ارتش این رژیم تجاوزات و یورش‌های خود را علیه مناطق کرانه باختری افزایش داده است و از هفت اکتبر تاکنون در این مناطق بیش از ۷۱۰ فلسطینی شهید و حدود ۵۷۰۰ تن زخمی شده‌اند. همچنین ۱۰ هزار و۷۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

همچنین ببینید

ترافیک در ورودی‌های پایتخت پرحجم شد

ترافیک در ورودی‌های پایتخت پرحجم شد

تسنیم : رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به آماده باش پلیس راه تصریح کرد: پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در تمام محورهای مواصلاتی شرق استان حضور داشته و برای رفع گره ترافیکی و سفر ایمن شهروندان با هرگونه تخلف رانندگان برخورد قانونی خواهند کرد.