آخرین وضعیت ترافیکی جاده های شمال کشور
آخرین وضعیت ترافیکی جاده های شمال کشور

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های شمال کشور

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد.

ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و محدوده های مکارود ، هزارچم و ولی آباد، محور هراز محدوده سه راهی چلاو مسیر (رفت و برگشت) و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های بایجان ، شنگلده ، گزنک و رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، ورسک و دماوند و آزادراه رشت – قزوین مسیر (شمال به جنوب) محدوده سراوان سنگین است.

بنابراین گزارش، تردد در آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های هیو ، ماموت و حدفاصل حسین آباد تا پل کلاک در اکثر مقاطع و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۴ تا تونل شماره ۲ سنگین است.

محورهای غیرشریانی هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و فرعی سیاخ دارنگون مسدود است.

محدودیت تردد در آزادراه قزوین - رشت(قطعه جدید) (آزادراه منجیل - رودبار) تا روز یکشنبه ۱ مهرماه بدلیل تخلیه بار ترافیکی از مسیر (آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار) اجرا می شود و مسیر جایگزین محور قدیم منجیل - رودبار است.

 

همچنین ببینید

اسرائیل خیابانی در غزه را بمباران کرد/ چند نفر شهید شدند؟

اسرائیل خیابانی در غزه را بمباران کرد/ چند نفر شهید شدند؟

مهر : جنگنده‌های اسرائیلی خیابان الثلاثینی در محله الصبره در جنوب غزه را بمباران کردند که بر اثر آن یک نفر شهید و ۱۵ نفر زخمی شدند.