پاسخ ترامپ به هریس برای مناظره دوم
پاسخ ترامپ به هریس برای مناظره دوم

پاسخ ترامپ به هریس برای مناظره دوم

دونالد ترامپ روز شنبه ساعاتی پس از آن که ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات اعلام کرد که وی برای مناظره با رقیب جمهوریخواه خود در ۲۳ اکتبر در شبکه CNN موافقت کرده است، مناظره دیگر با کامالا هریس قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد .

جن اومالی دیلون، رئیس کمپین هریس در بیانیه‌ای گفت: " هریس آماده فرصتی برای به اشتراک گذاشتن یک صحنه رقابتی دیگر با دونالد ترامپ است و او دعوت CNN برای مناظره در ۲۳ اکتبر را پذیرفته است. دونالد ترامپ نباید مشکلی برای موافقت با این مناظره داشته باشد."

به نظر می‌رسد ترامپ به موضع قبلی خود مبنی بر اینکه قبل از حضور رأی دهندگان در انتخابات ۵ نوامبر بحث دیگری وجود ندارد، پایبند مانده است.

هریس و ترامپ برای اولین بار در ۱۰ سپتامبر با یکدیگر مناظره کردند ، در رقابتی که نظرسنجی‌ها نشان داد هریس برنده این مناظره بوده است.

همچنین ببینید

چند تفاوت مهم میان هتل آنتالیا و هتل استانبول

چند تفاوت مهم میان هتل آنتالیا و هتل استانبول

بسیاری از مسافرانی که در مرحله انتخاب مقصد سفر هستند این سوال در ذهن آن‌ها خطور پیدا می‌کند که به آنتالیا یا استانبول سفر کنند. برای این که بتوانید یکی از این دو شهر را برای مقصد سفر خود انتخاب کنید باید به معیارهای سفر خود توجه کنید و هدف سفر خود را مشخص کنید.