قول پزشکیان پیش از عزیمت به نیویورک
قول پزشکیان پیش از عزیمت به نیویورک

قول پزشکیان پیش از عزیمت به نیویورک

مسعود پزشکیان صبح یکشنبه - یکم مهر ۱۴۰۳ -  در نشست خبری پیش از عزیمت به نیویورک برای حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار کرد: امیدوارم در سفری که در پیش داریم بتوانیم صدای مردم کشور و حق‌طلبی و عدالت‌خواهی که باور و اعتقاد ماست را بتوانیم به گوش کسانی که در آنجا حضور می‌یابند، برسانیم.

وی افزود: سازمان ملل متحد یکی از سازمان‌های بسیار مهم و دستاورد بزرگ بشریت است. حضور همه روسای جمهور دنیا در آنجا بیشتر برای ایجاد صلح و آرامش و حفظ کره خاکی که در آن زندگی می‌کنیم و حل مشکلات و اختلافات در آن است.

رئیس جمهور گفت: اگر یاد گرفتید که چگونه با هم کار کنید و دست به دست هم دهید، فردا در کشور می توانید با رفاقت و دوستی با دیگران حرکت کنید و جلو بروید و با قدرت کشور را بسازید البته ما باید کمک کنیم تا شما بتوانید این راه را بروید.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: اگر این سازمان، وظیفه و رسالت خود را به درستی انجام دهد، نباید دیگر کشوری پیدا شود که به خاطر قدرت، تکنولوژی و علمی که دارد بقیه قدرت‌ها و کشورها را بتواند هرچقدر که دلش خواست بمباران کند و بکشد. مردم، زنان و کودکان و بیمارستان‌ها و خانه‌ها را هدف قرار دهد و هرجا را که هدف قرار داد به‌ عنوان محل تروریست‌ها معرفی کند.

پزشکیان ادامه داد: مدرسه و کودکان را هدف قرار دهد و هرکاری که می‌کند برای آن توجیهی فراهم کند و برخی کشورهای مدعی حقوق بشر هم این امر را بپذیرند و بگویند آنان دارند به دنبال تروریست‌ها می‌گردند!

ادامه دارد ....

 

همچنین ببینید

اهدای لوازم مدرسه به ۸۰ دانش آموز بشاگردی

اهدای لوازم مدرسه به ۸۰ دانش آموز بشاگردی

به مناسبت سال تحصیلی جدید به ۸۰ دانش آموز بشاگردی لوازم مورد نیاز تحصیل اهدا شد