ترامپ پیشنهاد هریس را نپذیرفت
ترامپ پیشنهاد هریس را نپذیرفت

ترامپ پیشنهاد هریس را نپذیرفت

براساس این گزارش، ساعاتی پس از آنکه کامالا هریس با پیشنهاد برگزاری مناظره دیگری در تاریخ 23 اکتبر با دونالد ترامپ به میزبانی شبکه سی ان ان موافقت کرد، ترامپ از برگزاری این مناظره سرباز زد.

اومالی دیلون، رئیس کمپین هریس در بیانیه ای اعلام کرد نامزد دموکرات ها برای فرصت دیگری به منظور برگزاری مناظره دوم آماده است و او دعوت شبکه سی ان ان برای برگزاری مناظره در تاریخ 23 اکتبر را می پذیرد. ترامپ نباید مشکلی برای این مناظره داشته باشد.

در همین حال، ترامپ اظهارات قبلی خود در این باره را تکرار و اعلام کرد که در زمان اندک باقی مانده تا انتخابات، مناظره دیگری را با هریس برگزار نخواهد کرد.

«دونالد ترامپ»‌ رئیس جمهور پیشین و نامزد کنونی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از احتمال نابودی رژیم صهیونیستی گفت.

وی در جمع هواداران خود در ویلمینگتون در ایالت کارولینای شمالی اظهار کرد مشکل برای برگزاری مناظره دیگری با هریس، زمان اندکی باقی مانده تا انتخابات است. برای برگزاری مناظره دیگری بسیار دیر است و رای گیری های زودهنگام در برخی ایالت ها آغاز شده است.

در حالی که ۶ هفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، مردم ۳ ایالت ویرجینیا، مینه سوتا و داکوتای شمالی ، روز جمعه اولین آرای حضوری زودهنگام خود را به صندوق های رای انداختند.

برخی ایالت های دیگر در اواسط ماه اکتبر این نوع رای گیری را برگزار خواهند کرد.

در حالی که دونالد ترامپ پیشتر درباره رای گیری زودهنگام ابراز تردید و بدبینی کرده بود اما کمیته ملی جمهوری خواهان این نوع رای گیری را راهی مهم برای جمع کردن آرا از قبل می داند زیرا شرایط آب و هوایی و عوامل دیگر می تواند بر روند برگزاری انتخابات در روز ۵ نوامبر تاثیر بگذارد.

اقتصادنیوز: زلنسکی در جلسات شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت خواهد کرد و قصد دارد ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) و در دیدارهای جداگانه با «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا و «کامالا هریس» معاون او، گفت و گو کند.

نخستین مناظره انتخاباتی بین دونالد ترامپ و کامالا هریس، ۱۰ سپتامبر در شهر فیلادلفیا و به میزبانی شبکه ای بی سی برگزار شد. این دو نامزد برای نخستین بار در مقابل هم قرار گرفتند تا رأی‌دهندگان آمریکایی برای انتخاب یکی از این دو در انتخابات پنجم نوامبر (۱۵ آبان) قانع شوند.

در همین حال، حزب جمهوری خواه پس از پایان مناظره در پستی در شبکه اجتماعی ایکس، ترامپ را «برنده مشخص» مناظره با هریس خواند.

جو بایدن نیز پس از پایان مناظره در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار کرد که احساس می‌کند کامالا هریس «با اختلاف» برنده این مناظره بوده است. هریس در مناظره ثابت کرد بهترین گزینه برای رهبری مردم آمریکاست. ما به عقب برنمی‌گردیم.

ترامپ نخستین مناظره خود را با جو بایدن پیش از کناره گیری از رقابت های انتخاباتی در تاریخ ۲۷ ژوئن برگزار کرد. مناظره ای که بایدن ۸۱ ساله عملکرد ضعیفی در آن داشت و در نهایت با فشار گسترده هم حزبی هایش مجبور به کناره گیری از رقابت های انتخاباتی شد و کامالا هریس به عنوان جایگزین وی معرفی شد.   

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر(۱۵ آبان) برگزار می شود.

 

همچنین ببینید

اسکندر مومنی وارد طبس شد + فیلم

اسکندر مومنی وارد طبس شد + فیلم

تسنیم : وزیر کشور برای پیگیری انفجار معدن طبس وارد این شهر شد.