آغاز تولید نوشابه زمزم ایران در عراق
آغاز تولید نوشابه زمزم ایران در عراق

آغاز تولید نوشابه زمزم ایران در عراق

رپرتاژ آگهی: به گزارش روابط عمومی زمزم ایران، در پی توافقات تجاری صورت گرفته در دوره جدید مدیریتی زمزم، راه‌اندازی این خط تولید در مسیر اجرای قرارداد تولید تحت لیسانس محصولات زمزم ایران در اقلیم کردستان عراق انجام و در فاز اول با تولید  ۴۳۵هزار و ۵۰۰ قوطی ۱۸۵سی‌سی نوشابه کولای زمزم کلید خورد.

در قالب قرارداد تولید «کولای زمزم» درعراق، عصاره و فرمولاسیون توسط زمزم ایران تامین و محصول نهایی، تحت لیسانس ایران در کشورعراق تولید و به بازارهای این کشور عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش به دلیل قوانین سختگیرانه حمایت از تولید درعراق، صادرات به بخش مرکزی و جنوب این کشور با ممنوعیت‌ و محدودیت‌های شدیدی مواجه بوده است که با راه‌اندازی این خط تولید (در اقلیم کردستان)، محدودیت ورود محصولات زمزم به بخش بزرگ جنوب و مرکزی عراق نیز مرتفع و بازارهای بزرگتری برای صادرات محصول ایرانی زمزم بازخواهد شد.

شایان ذکر است، با توجه به ظرفیت بازارعراق و کشورهای همسایه، توسعه تولید محصولات زمزم در فازهای آتی در دستورکار قرار گرفته است و با تحقق این امر، درآینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات زمزم از مبدا عراق به دیگر کشورهای منطقه هم خواهیم بود.

گفتنی است، سیاست اصولی زمزم ایران در جهت توسعه برند از طریق همکاری با نمایندگان منطقه‌ای و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند جهت استفاده از ظرفیت‌های تولید و نیز ایجاد خطوط جدید تولید در بازارهای هدف است.

همچنین ببینید

متوفیان معدن طبس اهل کدام شهرها بودند؟/جزئیات تدفین کارگران

متوفیان معدن طبس اهل کدام شهرها بودند؟/جزئیات تدفین کارگران

ایرنا : شهردار طبس گفت: اکنون ۱۰ کشوی سردخانه توسط شهرداری، یک دستگاه کانتینر مدیریت بحران و فضایی مشابه سردخانه با ظرفیت نگهداری ۳۰ جسد تعبیه شده و هیچگونه کمبودی برای نگهداری اجساد معدنچیان متوفی طبس نداریم.