افزایش شمار شهدا در لبنان+ جزئیات
افزایش شمار شهدا در لبنان+ جزئیات

افزایش شمار شهدا در لبنان+ جزئیات

الابیض همچنین اعلام کرد که این حملات تا کنون ۹ هزار و ۳۸۴ زخمی برجای گذاشته است.

وی همچنین اضافه کرد: ده‌ها مرکز درمانی در حملات اسرائیل آسیب دیدند و بسیاری از بیمارستان ها هدف حملات اسرائیل قرار گرفتند.

وی گفت: بیش از ۱۰ بیمارستان در نتیجه حملات اسرائیل آسیب و خسارت دیدند.

وزیر بهداشت لبنان افزود: ادعای اسرائیل مبنی بر وجود سلاح در بیمارستان‌ها صحت ندارد. همچنین ادعای اسرائیل در مورد استفاده از گذرگاه‌ها برای مقاصد نظامی صحت ندارد.

الابیض ادامه داد: ما اتهامات اسرائیل مبنی بر انتقال سلاح توسط تیم های پزشکی لبنان را رد می‌کنیم.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

 

همچنین ببینید

ببینید| شهره سلطانی: «من و گربه پری» صرفا به حقوق حیوانات اشاره ندارد؛ مسئله تنهایی انسان است

ببینید| شهره سلطانی: «من و گربه پری» صرفا به حقوق حیوانات اشاره ندارد؛ مسئله تنهایی انسان است

شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر در «کافه خبر» خبرآنلاین در خصوص اجرای نمایش جدید خود، «من و گربه پری» گفت: در این اجرای نمایش با اجازه سیمین امیریان نمایشنامه‌نویس، تغییرات و تاکیداتی ایجاد کردم و با وجود اینکه سال‌های سال است که روی حقوق حیوانات شهری کار می‌کنم ولی به هیچ عنوان این نمایش مختص به حقوق حیوانات نیست بلکه روابط انسانی و به خصوص تنهایی انسان معاصر را در نظر داشتم.