وزیر دفاع پاکستان اسرائیل را تهدید کرد
وزیر دفاع پاکستان اسرائیل را تهدید کرد

وزیر دفاع پاکستان اسرائیل را تهدید کرد

خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان طی گفت‌وگویی با خبرنگاران در اسلام‌آباد به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هرگونه تلاش برای رویارویی نظامی با پاکستان می‌تواند به جنگی هسته‌ای منجر شود.

وی افزود: «پاکستان کشوری با توان هسته‌ای است و اسرائیل توانایی مقابله با ما را ندارد.»

دولت پاکستان برای تدارک میزبانی از اجلاس آتی سازمان همکاری شانگهای و جلوگیری از هرگونه ناآرامی‌ در پایتخت، مسئولیت تامین امنیت شهر اسلام‌آباد را به نیروهای ارتش واگذار کرد.

آصف با اشاره به شکست‌های رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران، بر حمایت کامل کشورش از برادران مسلمان خود در این مناطق تاکید کرد و افزود: «آرزوی ما پیروزی نهایی برای ملت‌های ایران، لبنان و غزه است.»

وی همچنین به تهدیدات خارجی علیه پاکستان اشاره کرد و گفت: «عناصر تروریستی مانند تحریک طالبان پاکستان و دیگر گروه‌های وابسته که از خاک افغانستان فعالیت می‌کنند، به دنبال ایجاد ناامنی در پاکستان هستند.»

براساس این گزارش، هفته گذشته پاکستان همبستگی خود را با مردم لبنان اعلام کرده و ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان نیز از شورای امنیت سازمان ملل خواسته شد تا رژیم صهیونیستی را از ماجراجویی‌های خود بازدارد و صلح را در منطقه خاورمیانه بازگرداند.

همچنین ببینید

میانگین مصرف بنزین در استان تهران: روزانه ۲۱ میلیون لیتر

میانگین مصرف بنزین در استان تهران: روزانه ۲۱ میلیون لیتر

اکوایران : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از رشد ۴.۵ درصدی مصرف بنزین در تهران در سال جاری خبر داد.