بیانیه حماس درباره جنایت جدید اسرائیل
بیانیه حماس درباره جنایت جدید اسرائیل

بیانیه حماس درباره جنایت جدید اسرائیل

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به جنایت جدید اشغالگران علیه آوارگان فلسطینی در دیرالبلح در مرکز و جنایات در شمال غزه واکنش نشان داد.

به نقل از شبکه المیادین، حماس گفت: این جنایات بیانگر واقعیت این رژیم تروریستی جنایتکار و رهبران نازی قاتل آن است.

این بیانیه درحالی منتشر شده که منابع خبری گزارش دادند بمباران هوایی اردوگاه‌های جبالیا و بیت لاهیا در شمال غزه ادامه دارد. دفتر اطلاع‌رسانی غزه اعلام کرد ارتش اشغالگر با بمباران یک مسجد و یک مدرسه در استان مرکزی مرتکب ۲ کشتار شد که ۲۴ شهید و ۹۳ زخمی بر جای گذاشت.

جوکار گفت: بنابراین جمهوری اسلامی ایران همواره اخلاق را در جنگ رعایت کرده است اما رژیم صهیونیستی اگر بخواهد غلط دیگری کند و دست به جنایت جدیدی بزند قطعا با پاسخ کوبنده تری از سوی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

جنبش حماس افزود: از امت عربی و اسلامی خود و آزادگان جهان می‌خواهیم که به خیزش خود ادامه دهند و در راهپیمایی‌های خشمگینانه با درخواست برای اعمال فشار بر دشمن و پایان نسل‌کشی و محکومیت این اشغالگری بیرون بیایند.

همچنین جنبش مجاهدان فلسطین اعلام کرد: تجاوزات مجدد رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت را که محله‌ها و ساختمان‌های غیرنظامی را با ده‌ها تن بمب آمریکایی هدف قرار داد و با تداوم کشتار نسل کشی در نوار غزه همراه است، به شدت محکوم می‌کنیم.

جنبش مجاهدان ادامه داد: ما از مردم می‌خواهیم که سکوت، درماندگی و ذلت را بشکنند و نقش خود را در برابر تجاوزاتی که علیه ملت‌های فلسطین و لبنان صورت می‌گیرد، ایفا کنند.

 

همچنین ببینید

هشدار سردار تنگسیری به نتانیاهو: سناریوهای مختلفی برای مقابله داریم

هشدار سردار تنگسیری به نتانیاهو: سناریوهای مختلفی برای مقابله داریم

تسنیم : دریادار تنگسیری درباره توانمندی نظامی ایران اظهار داشت: در طول سال رزمایش‌های متعددی در منطقه و خارج آن انجام می‌دهیم. ما تمام سناریو‌هایی را که دشمن ممکن است در یک منطقه جغرافیایی مثلا خلیج فارس یا حتی خارج از آن انجام دهد، می‌سنجیم و بر اساس آن آموزش و طراحی را انجام می‌دهیم.