بحران حکمرانی در اسرائیل/ آمار بالای بی‌اعتمادی صهیونیستها به ارتش
بحران حکمرانی در اسرائیل/ آمار بالای بی‌اعتمادی صهیونیستها به ارتش

بحران حکمرانی در اسرائیل/ آمار بالای بی‌اعتمادی صهیونیستها به ارتش

امداد دوشنبه ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که براساس یک نظر سنجی، ۳۵ درصد صهیونیست‌ها معتقدند که اسرائیل در جنگ با حماس شکست خورده است. همچنین براساس این نظرسنجی، ۴۱ درصد صهیونیست‌های ساکن فلسطین اعلام کرده‌اند که اعتماد آنها به ارتش آسیب دیده است.

بنا بر نتایج این نظرسنجی، ۸۶ درصد صهیونیست‌ها نیز اعلام کرده‌اند که پس از پایان جنگ آمادگی بازگشت به مناطق زندگی خود در شهرک‌های همجوار غزه را ندارند. پیش تر روزنامه «زمان» رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که فقط در ۶ ماه ابتدایی جنگ علیه غزه، ۵۵۰ هزار صهیونیست سرزمین‌های اشغالی را به مقصد دیگر کشورها ترک کرده‌اند.

کارشناسان نیز با اشاره به وضعیت نامطلوب حکمرانی و اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی اذعان دارند که اگر این رژیم با همین فرمان جلو رود، آینده‌ای نخواهد داشت و باید منتظر فروپاشی و مهاجرت معکوس افزون تر صهیونیست‌ها از سرزمین اشغالی فلسطین باشد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از یک سال گذشته تاکنون در ادامه جنایات خود علیه مردم فلسطین به طور وحشیانه اقدام به بمباران و حمله زمینی به منطقه محاصره شده نوار غزه کرد و از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران صهیونیستِ در نزد مقاومت فلسطین و نابودی جنبش حماس اعلام کرد اما تاکنون به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می‌دهد.

همچنین ببینید

ادعای اسرائیل درباره رهگیری یک هدف ناشناس

ادعای اسرائیل درباره رهگیری یک هدف ناشناس

ایرنا : ارتش اسرائیل مدعی شد که یک هدف ناشناس و مشکوک را سرنگون کرده است.