ذائقه ها/ دسر کرم خرما رژیمی
ذائقه ها/ دسر کرم خرما رژیمی

ذائقه ها/ دسر کرم خرما رژیمی

ایران کوک/خرما خوراکی مقوی ایه که میشه با اون انواع مختلف دسر رو درست کرد. دسرهایی که با خرما درست میشن هم متنوع هستن و هم خواص زیادی برای بدن دارن و از جمله دسرهای مقوی محسوب میشن. از دسرهای خوشمزه ی سنتی با خرما مثل رنگینک تا دسرهای خاص مثل دسر رژیمی خرما و نخود همگی طعمی فوق العاده دارن و برای سلامتی مفید هستن. کرم خرما یکی از مقوی ترین و سالم ترین دسرها و میان وعده هاست که می تونه به تقویت بدن شما کمک کنه. درست کردن و خوردن کرم خرما به عنوان صبحانه هم انرژی مورد نیاز بدن شما را در کل روز فراهم می کنه.در این مطلب ۳ روش ساده برای درست کردن کرم خرما رو بهتون آموزش می دیم؛

چی لازم داریم:خرما 360 گرمارده 7 قاشق غذاخوریدارچین 1 قاشق چایخوری

 روش اول

خرماها را به همراه ۱ پیمانه آب جوش داخل قابلمه ای کوچک ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید تا نرم شوند

با اضافه کردن کرم ارده و دارچین به عنوان دو ماده ی اولیه ی اصلی به پوره ی خرما، می تونید خواص این دسر خوشمزه رو دو برابر کنید.

روش دوم

مخصوص کساییه که به دنبال طرز تهیه یه دسر مجلسی و خوشمزه با خرما هستن. در طرز تهیه ی این نوع کرم خرما از پودر ژلاتین استفاده میشه و باید اون رو داخل قالب مورد نظرتون بریزید و در یخچال قرار بدید تا خودش رو بگیره و آماده بشه. برای درست کردن کرم خرما قالبی بهتره از قالب های سیلیکونی استفاده کنید تا بتونید مواد داخل اون رو به راحتی از داخل قالب خارج کنید.

روش سوم

هم طرز تهیه کرم خرما با آرد برنج و شیره که دسری رقیق و خوشمزه اس. شما می تونید از این مدل کرم خرما به عنوان طعم دهنده روی کیک استفاده کنید. درست کردن این نوع کرم خرما به دلیل خواص زیادی که داره برای صبحانه و میان وعده ی خرما توصیه میشه.

همچنین ببینید

بازنشستگان در صف انتظار پرداخت حقوق

بازنشستگان در صف انتظار پرداخت حقوق

ایلنا : عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته خرم‌آباد گفت: اصلاحِ زمانی پرداختِ مستمری کمترین کاری است که می‌توان برای بازنشستگان انجام داد. بانک‌ها بویژه بانک رفاه کارگران از تأخیر در تسهیلاتشان نمی‌گذرند، بازنشسته چگونه گذشت کند؟ مسئولان کمی انصاف داشته باشید!