پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
پیام  استاندار چهارمحال وبختیاری  به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری متن پیام غلامعلی حیدری استاندارچهارمحال وبختیاری به شرح ذیل می باشد : هشت سال دفاع مقدس سند افتخار جمهوری اسلامی برای مبارزه و ایستادگی دلیرمردان و دلیر زنان این سرزمین در برابر دژخیمان است، مردمی که با دست خالی جانانه در مقابل پیش‌روی دشمن ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این میهن جدا شود و دشمن در اوج درماندگی و عجز شکست را پذیرفت. در طول دوران دفاع مقدس به دلیل ایستادگی و مردانگی جانبازان، شهدا و رزمندگان در مقابل دشمن پیروز شدیم و یک مقطع خوب و درخشان در تاریخ کشور ثبت شد و این پیروزی لکه ننگی برای دشمنان جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و همگان امروز به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان معترف هستند. دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی بوده و با استفاده از فناوری روز و امکانات فراوان رسانه‌ای به دنبال ضعیف نشان دادن نظام و ضربه زدن به نظام است، قطعا برای مقابله با دسیسه‌های دشمن به یک جهاد نیاز داریم. اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و شهروندان سرافراز استان چهارمحال و بختیاری که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند، این هفته را گرامی می‌دارم و برای همگان توفیق در سایه مقام معظم رهبری را خواستارم.

همچنین ببینید

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری قزوین خبرداد؛
                هدف‌گذاری کاهش ۶هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری قزوین خبرداد؛ هدف‌گذاری کاهش ۶هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین از هدف گذاری برای کاهش ۶هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری استان براساس برنامه عملیاتی سال۱۴۰۳ تا پایان سال جاری خبر داد.