مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه: جشنواره موسیقی فجر با مشارکت ٢۶٨ هنرمند خاتمه یافت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:
                جشنواره موسیقی فجر با مشارکت ٢۶٨ هنرمند خاتمه یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه: جشنواره موسیقی فجر با مشارکت ٢۶٨ هنرمند خاتمه یافت

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان کرمانشاه از بیست و پنجم لغایت بیست و هفتم بهمن ماه در کرمانشاه برگزار و در این جشنواره ۲۹ برنامه گروه نوازی اجرا شد. وی افزود: ٩ برنامه ٢ نوازی و ١٢ برنامه تک نوازی نیز اجرا شد و مجموعا ٢۶٨ هنرمند در این جشنواره شرکت کردند که ۶١ نفر از آن‌ها هنرمندان زن بودند.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت که جشنواره برگزار شد حدود سه هزار و ۶٠٠ نفر از همشهریان از این جشنواره بازدید کرد. وی گفت: گروه‌های مختلف موسیقی از تمام مناطق استان شامل غرب و شرق و اورامانات در این جشنواره حضور یافتند و همچنین از استان‌های لرستان، ایلام و همدان گروه‌هایی را در جشنواره داشتیم و گروه «حامیم» هم اجرای پاپ در ٢۴ و ٢۵ بهمن ماه داشت. این مقام مسئول ادامه داد: اجرای هنرمند «فرج علی پور» نیز امشب ٢٨ بهمن ماه در سالن انتظار خواهد بود و در این مدت جشنواره موسیقی فجر مهمان ویژه با نام «محمدعلی مرآتی» داشته است. وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه جشنواره، ابراز کرد: «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این جشنواره حضور یافتند و به تماشای آثار پرداختند و همچنین از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی استان و اجراهای برتر و ویژه جشنواره در روز ٢٧ بهمن ماه در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل آمد. جلالی خاطرنشان کرد: «اصغر ایمانی»، «کیوان قلخانی»، «زهرا آرام»، «رضا صحرایی»، «مجید صوفی‌نژاد» از هنرمندان جوانرودی تجلیل شد و همچنین به گروه‌هایی که اجراهای خاص داشتند جوایزی اهدا شد.

همچنین ببینید

تاکیدات مکرر رئیس جمهوری سابق بر ضرورت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
                «جمعهِ سرنوشت ساز» از نگاه حسن روحانی /۱۵ تیر به فکر ایران باشیم /اینجا خانه ماست، خانه مشترک همه ما...

تاکیدات مکرر رئیس جمهوری سابق بر ضرورت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم «جمعهِ سرنوشت ساز» از نگاه حسن روحانی /۱۵ تیر به فکر ایران باشیم /اینجا خانه ماست، خانه مشترک همه ما...

با اینکه مناظره های انتخاباتی و حضور کاندیدا های پوششی آورده‌ای جز تخریب برای دولت یازدهم و دوازدهم و حسن روحانی نداشت، اما رئیس جمهوری سابق کشورمان، نه تنها انتخابات را تحریم نکرده بلکه مردم به مشارکت در انتخابات دعوت می کند.