وقتی نفرت به عشقی آتشین تبدیل می‌شود
وقتی نفرت به عشقی آتشین تبدیل می‌شود

وقتی نفرت به عشقی آتشین تبدیل می‌شود

کم خبر/ می‌گویند «عشق و نفرت، انتهای یکدیگرند». گاهی در اوج عشق، یک جرقه کافی است تا همه‌چیز به یک نفرت عمیق تبدیل شود و گاهی در اوج نفرت، یک اتفاق ساده می‌تواند همه‌چیز را به عشق تبدیل کند. این انتخاب ما آدم‌هاست که جهت هر احساسی را چطور، چه‌وقتی و برای چه کسی تغییر بدهیم تا نقطه عطف احساس و رابطه‌مان باشد. «بازی نفرت» با هنرنمایی لوسی هال و استیو استاول قصه تبدیل نفرت به عشق است. فیلمی حال‌خوب‌کُن و پر از احساس. (برای تماشا کلیک کنید)  

قصه‌اش از چه‌قراره؟ 

لوسی و جاش دو رقیب کاری هستند با تنفر زیاد که در یک انتشارات کار می‌کنند. به‌خاطر حضور جاش، چند نفر از همکاران لوسی اخراج شده‌اند. جاش ایده‌هایی مبتنی بر چاپ کتاب‌های زرد دارد و لوسی به کتاب‌های عمیق علاقه دارد. نفرت و رقابت آن‌ها وقتی اوج می‌گیرد که هر دو نامزد ارتقاء شغلی می‌شوند و تصمیم می‌گیرند هرکدام مدیر شد آن‌یکی استعفاء دهد. اما بین این همه رقابت در عمق وجودشان حس خوبی نسبت به هم دارند که نمی‌توانند بروز دهند و این گره داستان است. چطور و چه‌وقتی قرار است نفرت‌شان تبدیل به عشق شود؟ (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟      

ترکیب دو بازیگر اصلی فیلم فوق‌العاده جذاب از کار درآمده. دو شخصیت که نقطه مقابل هم هستند. لوسی پرشور، احساسی و شلخته است. جاش جدی، خوش‌تیپ، منظم و دقیق و اهل رقابت است. لوسی قبول دارد جاش مرد جذابی است اما موقعیت کاری جدید را فرصتی برای انتقام می‌داند. جاش هم می‌داند لوسی دوست‌داشتنی و پرشور است اما نیاز دارد با ارتقای شغلی به خانواده مرفهش ثابت کند آدم‌به‌دردبخور و موفقی است. حالا این بین تکلیف احساس مخفی‌شان بهم چه می‌شود؟ این چالشی است که باعث می‌شود مخاطب با فیلم همراه شود. (برای تماشا کلیک کنید)   

فیلم را جدی بگیریم

فیلم‌های عاشقانه فرمول‌های ساده‌ای دارند با پایان‌بندی‌های قابل پیش‌بینی. اما «بازی نفرت» یکی دو باری به مخاطب رودست می‌زند. در کنار فیلمنامه جذاب، شخصیت‌پردازی قوی و بازی‌های خوب بازیگران، یک طراحی صحنه جالب و متفاوت دارد، برخلاف بیشتر عاشقانه‌ها، داستانش در تابستان نمی‌گذرد. وسط برف و باران و سرمای هوا یک قصه گرم را روایت می‌کند. قصه‌ای که ارزش تماشا و وقت گذاشتن دارد و سعی می‌کند توجه مخاطب را به خیلی چیزها جلب کند و فقط سرگرم‌کننده نباشد.  

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). اگر در تماشای فیلم مشکل داشتید کم خبرتان را به‌روز کنید.

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «کم خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» کم خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

خودکشی مرد ثروتمند به‌خاطر خیانت همسر 1401/06/27 - 22:30

سایه سنگین عشق قدیمی بر زندگی تازه عروس 1401/06/31 - 19:00

مینی سریالی جذاب و آموزنده برای کودکان 1401/06/28 - 22:45

 

کم خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام : instagram.com/EAzerbaijan_Today

همچنین ببینید

سرخپوشان در جستجوی یک دروازه‌بان جدید
                گزینه‌های جانشینی بیرانوند؛ شماره یک پرسپولیس به چه کسی می‌رسد؟

سرخپوشان در جستجوی یک دروازه‌بان جدید گزینه‌های جانشینی بیرانوند؛ شماره یک پرسپولیس به چه کسی می‌رسد؟

پرسپولیس این روزها به‌دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید برای جانشینی علیرضا بیرانوند است.