وزیر صمت: میوه شب ‌عید به طور انبوه در بازار عرضه می‌شود

وزیر صمت: میوه شب ‌عید به طور انبوه در بازار عرضه می‌شود

تسنیم/  وزیر صنعت از دستور ویژه رئیس جمهور به وزارت صنعت برای کاهش قیمت‌ها خبر داد و گفت: میوه شب عید بطور انبوه در بازار عرضه می‌شود.

‌علیرضا رزم‌حسینی ‌در اردبیل ‌اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش قیمت‌ها رئیس جمهور دستور ویژه‌ای به وزارت صمت در راستای کاهش قیمت دادند و تدابیر ویژه برای کاهش قیمت‌ها در کشور انجام می‌شود.وی افزود: میوه شب عید نیز به طور انبوه در بازار عرضه می‌شود تا دغدغه و نگرانی در این زمینه برای مردم وجود نداشته باشد.رزم حسینی با بیان اینکه جهش تولید که مقام معظم رهبری به آن تاکید ویژه‌ای دارند علی‌رغم تحریم و کرونا در کشور اتفاق افتاده است، تصریح کرد:‌ علی‌رغم تحریم و کرونا که در کشور وجود داشت توانستیم به دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه  صنعت و تولید دست یابیم.وزیر صمت  بیان کرد: در دوره تحریم رونق بسیار خوبی در حوزه تولید شاهد بودیم و توسعه کارخانه های صنعتی در کشور به وجود آمد که نقش به سزایی در اشتغال و پویای اقتصاد داشت.

همچنین ببینید

همزمان با بازگشایی مدرسه؛ خواب فرزندان دانش‌آموز خود را چگونه تنظیم کنیم؟

همزمان با بازگشایی مدرسه؛ خواب فرزندان دانش‌آموز خود را چگونه تنظیم کنیم؟

با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، یکی از دغدغه‌های والدین، بر هم خوردن احتمالی تنظیم خواب کودکان است. دانش‌آموزان احتمالا نظم خواب خود را در تابستان از دست داده‌اند، دچار پرخوابی یا کم خوابی شده‌اند و بیداری صبحگاه برای آنها مقداری سخت است. چطور می‌توانیم تنظیم خواب کودکان را به حالت مناسب با فصل تحصیل برگردانیم.