پپسی وارد دنیای بلاک چین می‌شود
پپسی وارد دنیای بلاک چین می‌شود

پپسی وارد دنیای بلاک چین می‌شود

کم خبر/ پپسی اعلام کرد که این شرکت با اولین مجموعه از دارایی های توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود به دنیای بلاک چین قدم می‌گذارد. پپسی مجموعه NFT Genesis Pepsi Mic Drop را روز پنجشنبه معرفی کرد که دارای 1893 عدد NFT مولد در بستر بلاک چین اتریوم است و در سالروز تولد پیسی رونمایی خواهد شد.

به گزارش bitcoin، پپسی قصددارد با NFT‌هایی است که دارای طرح‌هایی مانند پپسی آبی کلاسیک، پپسی رژیمی نقره‌ای، پپسی کریستال و ... هستند؛ یک جامعه از دارندگان NFT خود را ایجاد کند.پپسی اولین مجموعه NFT خود را معرفی می کندپپسی کولا یک تولید کننده معروف نوشابه است که در سال 1893 توسط Caleb Bradham ایجاد و توسعه یافت. زمانی که این نوشابه برای اولین بار عرضه شد، "نوشیدنی براد" نام داشت، اما در سال 1898 به پپسی کولا تغییر نام داد. این روزها پپسی کولا و کوکاکولا محبوب ترین نوشیدنی های با طعم کولا در بازار هستند.

به منظور جشن گرفتن سال تولد پپسی کولا، پپسی مجموعه‌ای از مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) را راه‌اندازی کرده است. این مجموعه، NFT پیدایش «پپسی میکروفون دراپ» نامیده می‌شود و دارای 1893 عدد NFT منحصربه‌فرد است که دارای طعم‌های نمادین پپسی است.پپسی کولا سال تولد نوشابه را با 1893 NFT  جشن گرفتمجموعه NFT از پپسی در پورتال وب micdrop.pepsi.com میزبانی می شود و Vaynernft به این شرکت کمک کرد تا کلکسیون های NFT را تولید کند. ویژگی‌های انحصاری تولیدی مجموعه Pepsi Mic Drop genesis NFT، که به‌طور تصادفی توسط یک الگوریتم ایجاد می‌شود، ادای احترام به تاریخچه‌ای از این برند است که شامل موسیقی و مجموعه طعم‌های پپسی است که عاشقان کولا را مجذوب خود کرده است.

همچنین ببینید

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور: انتظار نداریم وعده های شما به این زدی محقق شود؛ اما جلوی تکرار اشتباهات دولتهای گذشته را بگیرید

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور: انتظار نداریم وعده های شما به این زدی محقق شود؛ اما جلوی تکرار اشتباهات دولتهای گذشته را بگیرید

رئیس‌ جمهور پزشکیان در مصاحبه دیروزش که اولین مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی بود، برنامه روشنی که نشان بدهد قرار است محوری‌ترین تعلیم نهج‌البلاغه یعنی عدالت در زندگی مردم ایران جاری شود ارائه نداد.