افزایش بیش از ۴۶ هزار واحدی شاخص کل بورس
افزایش بیش از ۴۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

افزایش بیش از ۴۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

صدا و سیما/شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با ۴۶ هزار و ۵۱۷ واحد افزایش معادل ۲ و ۳۹ صدم درصد به یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۱۱۱ واحد رسید.شاخص هم وزن نیز با ۱۷ هزار و ۶۳ واحد افزایش معادل ۲ و ۵۶ صدم درصد در محدوده ۶۸۴ هزار و ۹۰۲ واحد قرار گرفت.نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شستا، شبندر، رمپنا و شتران از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند.نماد‌های سصف‌ها، شستا، شپنا، خگستر، فولاد، وبملت و شهر هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند.شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۵۷۳ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۵۴۱ واحد رسید.

بازار

نماد‌های بمولد، فن افزار، دی، کتوسعه، خاور و کرمان از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد نیان از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.بازار امروز سهام شاهد ۶۲۷ نماد مثبت برابر ۱۶ نماد منفی بود. ۲۱۹ صف خرید مقابل ۶۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۴۶۷ میلیارد تومان رسید.معامله گران امروز ۸ میلیارد و ۹۳ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان دست به دست کردند.ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۵ میلیارد دلار بود.

همچنین ببینید

ورزش در این روزها برای کودکان خطرآفرین است

ورزش در این روزها برای کودکان خطرآفرین است

ایسنا : در ماه‌های گرم تابستانی و با افزایش دمای هوا، کودکان هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی بیشتر در معرض خطر گرمازدگی هستند.