بهترین راه برای حفظ ارزش پول و کسب درآمد دلاری
بهترین راه برای حفظ ارزش پول و کسب درآمد دلاری

بهترین راه برای حفظ ارزش پول و کسب درآمد دلاری

بازار/ تورم که در این سال‌ها هم روند پرشتابی داشته، خیلی‌ها را به سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی مثل مسکن، طلا، خودرو، ارز و... واداشته، اما دراین میان باید به‌دنبال راه‌های جدید سرمایه‌گذاری برای حفظ ارزش دارایی و کسب درآمد دلاری هم بود؛ راه‌هایی که هم آسان‌تر باشند و هم کم‌دردسرتر. سرمایه‌گذاری در مسکن شاید کم‌ریسک‌ترین نوع سرمایه‌گذاری در ایران محسوب شود، چراکه همواره روندی نسبتا رو به رشد داشته، اما نیاز به سرمایه زیادی دارد و تبدیل فوری آن به پول نیز آسان نیست. طلا و ارزهای خارجی هم علاوه بر ریسک‌های نگهداری، سختی‌هایی در زمان خرید و فروش به همراه دارند؛ ضمن اینکه هجوم مشتریان برای خرید ارز و طلا، خود باعث روند تورمی و افزایش قیمت این دارایی‌ها در کشور می‌شود که این اتفاق در نهایت به ضرر ایرانیان است چرا که افزایش قیمت دلار، معمولا افزایش قیمت سایر کالاهای مورد نیاز مردم را به همراه دارد. با وجود این فرصت‌های سرمایه‌گذاری، از یک بازار با ارزش که علاوه بر ارزش دلاری، خودش نیز چشم‌انداز روشنی دارد، نباید غافل شد. ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا علاوه بر اینکه مبنای قیمتشان به نوعی بر اساس دلار است و با افزایش قیمت دلار در ایران، ارزش آنها نیز افزایش پیدا می‌کند، می‌توانند در آینده با رشد قیمتی مواجه شوند. 

بازار

سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجتال هیچ محدودیتی ندارد و حتی با صد هزار تومان هم می‌توان به‌راحتی وارد این بازار آینده‌دار شد. یکی از مزیت‌های ارزهای دیجیتال این است که خرید و فروش آنها بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری است. خریداران و فروشندگان در صرافی‌های ارز دیجیتال به‌صورت آنلاین خرید و فروش می‌کنند و می‌توانند دارایی خود را هم بدون نگرانی در کیف پولشان در صرافی نگه دارند و هر وقت نیاز به فروش همه یا بخشی از سرمایه خود داشتند، در کمتر از چند دقیقه اقدام به فروش و انتقال پول به حساب بانکی‌شان کنند. همانطور که گفته شد بازار ارزهای دیجیتال نه نیاز به مراجعه حضوری به جایی دارد و نه برای فروش دارایی باید منتظر مشتری ماند؛ صدها هزار کاربر در ایران و جهان در لحظه در حال خرید و فروش رمزارزها هستند و بلافاصله پس از اقدام به فروش، معامله انجام می‌شود. به طور خلاصه نیاز به سرمایه کم، راحتی خرید و فروش، سرعت انجام معامله، حفظ ارزش دارایی و چشم‌انداز روشن ارزهای دیجیتال را می‌توان از مزیت‌های این بازار دانست. اگر صرفا قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت با هدف حفظ ارزش پول و کسب سود دلاری دارید، می‌توانید پس از خرید، تا زمان رشد قیمت منتظر بمانید، اما اگر می‌خواهید به‌طور حرفه‌ای‌تر وارد این بازار شوید و مداوم خرید و فروش کنید، نیاز است که اطلاعاتتان را از این حوزه کمی افزایش دهید و آموزش‌های لازم را ببینید. حالا با این بازار و وجود بسترها یا همان صرافی‌های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران مثل نوبیتکس، می‌توانید به دورکاری و انتخاب شغل دوم برای درآمدزایی دلاری هم فکر کنید. البته برای ورود حرفه‌ای، حتما قبل از هر کاری آموزش ببینید و از وارد کردن حجم زیاد یا کل سرمایه به هر بازاری خودداری کنید. راحت‌ترین راه برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش ارزهایی مثل شیبا، دوج کوین، بیت کوین و... صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس است که درگاه واریز ریالی نیز دارد و پس از ثبت نام، می‌توانید با واریز ریالی، بلافاصله ارزهای مورد نظرتان را خریداری کنید. ضمن اینکه در حال حاضر با ثبت نام و احراز هویت در نوبیتکس 50 هزار شیبا نیز هدیه دریافت می‌کنید. برای ثبت نام در نوبیتکس اینجا کلیک کنیدمزیت‌های صرافی ایرانی با خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ایرانی امکان مسدود شدن دارایی‌های کاربران مانند آنچه پیش از این در برخی پلتفرم‌های خارجی رخ داده وجود ندارد. در نوبیتکس دارایی کاربران به‌صورت سرد در کیف‌پول‌هایی که به اینترنت متصل نیستند نگهداری می‌شود و با توجه به این مسئله، امکان از دست رفتن دارایی وجود ندارد. نوبیتکس اولین و بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران است که بیشتر از پنج و نیم میلیون کاربر در ایران به آن اعتماد کرده‌اند. رابط کاربری این پلتفرم بسیار ساده و آسان است. ضمن اینکه امکان استفاده از تست‌نت نوبیتکس هم در سایت و هم در اپلیکیشن نوبیتکس برای کاربران تازه‌وارد وجود دارد.

با توجه به تعداد زیاد کاربران و تعداد و حجم معاملات، نوبیتکس از عمق بازار و نقدشوندگی بالایی برخوردار است. سرعت برداشت ریالی نیز در این صرافی ارز دیجیتال بسیار بالاست. دقایقی پس از درخواست برداشت ریالی، مبلغ مورد نظر به حساب کاربر واریز می‌شود و از سوی دیگر، پشتیبانی نوبیتکس در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته پاسخگوی سوالات کاربران است. پس اگر نگران کاهش ارزش دارایی ریالی خودتان هستید و به درآمد دلاری هم فکر می‌کنید، ارزهای دیجیتال می‌تواند یک گزینه جذاب باشد که تا چند روز آینده ورود به آن با هدیه 50 هزار شیبایی نیز همراه است. 

برای ثبت نام در نوبیتکس اینجا کلیک کنید

همچنین ببینید

علی مطهری برای پاسخ به رژیم صهیونیستی راهکار داد +عکس

علی مطهری برای پاسخ به رژیم صهیونیستی راهکار داد +عکس

اقتصدنیوز : اقتصادنیوز: علی مطهری پس از به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه در تهران، راهکاری برای پاسخ به رژیم صهیونیستی ارائه کرد.