صداقت، اطمینان و توجه به جزییات سه ویژگی بیمه دات کام و تدلاسو
صداقت، اطمینان و توجه به جزییات سه ویژگی بیمه دات کام و تدلاسو

صداقت، اطمینان و توجه به جزییات سه ویژگی بیمه دات کام و تدلاسو

بازار/ کارگزاری آنلاین بیمه‌دات‌کام به پشتوانه صداقت، اطمینان و توجه به جزئیاتی که دارد از تد لاسو به عنوان چهره تبلیغاتی خود در کمپین اخیرش استفاده کرده‌است. حتی اگر به فوتبال علاقه‌ای ندارید با دیدن سریال تدلاسو و توجه به جزئیات رفتاری این کاراکتر، درس‌های زیادی از این سریال خواهید گرفت. این روزها روی بیلبوردهای تبلیغاتی شاهد چهره تد لاسوی مهربان، جزئی نگر، نکته سنج، صادق و مطمئن هستیم.ویژگی‌های شخصیت تد لاسو از جنبه مدیریتی و بازاریابیمهم‌ترین ویژگی‌های تد لاسو از جنبه تجاری و مدیریتی به شرح زیر هستند:·       اصالت رفتار و صداقت·       اطمینان، توانایی کسب احترام و اعتماد·       توجه به جزئیات و مثبت نگری·       انتقاد پذیری و همراهیتد لاسو با رفتار اصیل، صادقانه، مطمئن و جزئی نگری که داشت، موفق شد تیم خود را به سمت موفقیت هدایت کند.

شخصیت حمایتگر و انتقاد پذیر بیمه‌دات‌کام وجه تشابه با سریال تد لاسویکی دیگر از ویژگی های بارز تدلاسو care giver  (حمایتگری) و gentleman (شوخ و درعین حال با شخصیت) بودن آن است. بیمه‌دات‌کام به علت اشتراک در خصوصیات بیمه دات کام با این شخصیت سینمایی، از تدلاسو به عنوان معرف برند خود الهام گرفته است. در ادامه به تعدادی از وجه اشتراکات شخصیت تدلاسو و این کارگزاری بیمه خواهیم پرداخت:1-    اصالت رفتار و صداقت بیمه‌دات‌کاماصالت و صداقت بیمه دات کام را در ارائه اطلاعات درست به بیمه‌گزاران، پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته، مشاوره رایگان قبل از خرید بیمه و ارسال رایگان بیمه‌نامه به خوبی می‌توان مشاهده کرد. شما با خرید از بیمه‌دات‌کام ویژگی‌های گفته شده را در تمام مراحل خرید و پس از آن مشاهده خواهید کرد.2-    اطمینان، توانایی کسب احترام و اعتمادبیمه‌دات‌کام با سال‌ها سابقه در زمینه فروش بیمه و به دست آوردن رضایتمندی، احترام و اعتماد مشتریان به خوبی در ذهن بیمه‌گزاران قرار گرفته است. به این ترتیب افراد می‌توانند با اطمینان خاطر خرید خود را از بیمه‌دات‌کام ثبت نمایند و در صورت بروز مشکل با یک تماس تلفنی به راحتی مشکل را برطرف نمایید.3-    توجه به جزئیات و مثبت نگری در بیمه‌دات‌کام با امکان خرید قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعیشما با خرید قسطی از بیمه‌دات‌کام بدون نیاز به چک و سفته می‌توانید توجه به جزئیات و مثبت نگری این مجموعه را به خوبی متوجه شوید. مجموعه بیمه‌دات‌کام با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و برای در دسترس قرار دادن امکان خرید آسان بیمه، خرید قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعی را در دسترس بیمه‌گزاران قرار داده است.پیشنهاد مطالعه: گواردیولا: من و خانواده‌ام طرفدار پروپاقرص تدلاسو هستیمارتباطات شفاف، درک متقابل و صداقت در بیمه‌دات‌کامبیمه‌دات‌کام با فعالیت شفاف، صادقانه و همدلانه خود موفق به کسب اعتماد و احترام بیمه‌گزاران شده‌است. با توجه به سابقه فعالیت این سامانه اینترنتی در فروش بیمه به خوبی متوجه می‌شویم که مشتریان وفادار در طول زمان با توجه اصالت این سامانه به همراهان همیشگی بیمه‌دات‌کام تبدیل شده‌اند. در این مطلب وجه تشابه بیمه دات کام با شخصیت تد لاسو را برای شما مطرح کردیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

همچنین ببینید

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

ایرنا : کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.