هرچقدر لازم دارید اپلیکیشن نصب کنید
هرچقدر لازم دارید اپلیکیشن نصب کنید

هرچقدر لازم دارید اپلیکیشن نصب کنید

کم خبر/ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید از اپلیکیشن های خاصی تعداد بیشتری بر روی تلفن همراه خود داشته باشید.  برای مثال شاید بخواهید چندین اکانت تلگرام یا واتس اپ روی گوشی خود داشته باشید که هر یک از آنها در یک اپلیکیشن جداگانه باشند یا اینکه چندین اکانت از یک بازی آنلاین داشته باشید و بخواهید همه آنها را به صورت جداگانه روی گوشی خود نصب داشته باشید. در حالت عادی این امر امکان پذیر نخواهد بود، به دلیل اینکه هنگام نصب مجدد اپلیکیشن، سیستم عامل تلفن همراه متوجه خواهد شد که نسخه دیگری بر روی گوشی نصب است و آن را با نسخه قبلی جایگزین خواهد کرد. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که می تواند این مشکل شما را به آسانی برطرف کند.

Super Clone – App Cloner for Multiple Accounts عنوان یک اپلیکیشن برای کلون کردن برنامه ها و نصب چند نسخه از آنها مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Polestar App Cloner Dev. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برای هر اکانتی که در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و بازی ها دارید، یک نسخه مجزا روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Super Clone – App Cloner for Multiple Accounts:قابلیت مدیریت چندین اکانت برای شبکه های اجتماعی مختلفدارای Privacy Locker برای مخفی سازی و محافظت از اکانت های کلون شدهقابلیت شخصی سازی آیکون و نام برنامه ها، تا برنامه های کلون شده شما را گیج نکنندکاربری راحت و سوئیچ کردن بین اکانت های مختلف تنها با یک لمسنگهداری مجزای دیتا و اطلاعات مربوط به هر کلونمدیریت عالی نوتیفیکیشن های برنامه های کلون شده به صورت مجزا و بدون بروز تداخلدارای قابلیت سوئیچ سریع بین اکانت های اخیرا استفاده شدهپشتیبانی از چندین Google loginقابلیت lite mode برای مصرف کم تر و بهینه تر شارژ‌ باتری دستگاهامکان ایجاد تغییرات روی آیکون برنامه ها (تغییر رنگ، شفافیت و …)قابلیت تگ گذاری روی برنامه برای مدیریت آسانتر آنهااپلیکیشن Super Clone – App Cloner for Multiple Accounts یک برنامه بسیار لازم برای تمامی کاربرانی است که به صورت حرفه ای از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف برای کار و ارتباطات دوستانه استفاده می کنند و می خواهند هر یک از اکانت های خود را به صورت جداگانه در دسترس داشته باشند. این برنامه از بازی های آنلاین که نیاز به لاگین های گوگل دارند نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 9 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

پدربزرگ کبیر، پیرترین درخت جهان

پدربزرگ کبیر، پیرترین درخت جهان

در دل جنگل‌های شیلی، درختی است که تاریخ آن به هزاران سال قبل بازمی‌گردد. «پدربزرگ کبیر» (Gran Abuelo) که نوعی سرو پاتاگونیایی است، پیرترین درخت جهان به شمار می رود. این درخت در پارک ملی Alerce Costero شیلی واقع شده و به دلیل سن زیادش، توجه محققان را به خود جلب کرده است.