Top Drives – Car Cards Racing؛ برگ برنده رو کنید
Top Drives – Car Cards Racing؛ برگ برنده رو کنید

Top Drives – Car Cards Racing؛ برگ برنده رو کنید

کم خبر/ Top Drives – تاپ درایوز بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای ماشین سواری – مدیریت ماشین های کارتی از استودیوی بازیسازی Hutch Games است.

شما در بازی Top Drives قادرید کارت‌هایتان را از بین بیش از 700 کارت از برندهای شناخته شده ماشین از جمله پورشه، ب‌ام‌دبلیو و غیره انتخاب کنید و مجموعه ای از کارت ها داشته باشید! با همین کارت‌ها در صدها مسابقه اتومبیلرانی در سراسر دنیا شرکت کنید و بخت خود را برای برنده شدن بیازمایید! حالت‌های مختلف بازی نیز به شما امکان سرگرم شدن را می‌دهند به عنوان مثال در حالت چند نفره آنلاین با کاربران جهانی رقابت می‌کنید و در صورت پیروزی در آنها ممکن است به کارت ماشین‌های خاص بازی نیز دست پیدا کنید! امکان مدیریت ماشین‌ها و حتی ارتقای آنها، امکان شرکت در مسابقات مختلف رانندگی مثل مسابقات شتاب، مسابقات سرعت در پیست و مسابقات بالا رفتن از تپه، لحاظ شدن شرایط مختلف آب و هوایی و سطوح جاده ای مختلف و به طور کلی ساخت جالب بازی می‌تواند نظر شما دوستداران بازیهای کارتی را جلب کند! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید Top Drives را امتحان کنید!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 7.0 و بالاترحجم: 554 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

ايسنا : رهبر ملی مردم ترکمن و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.