فایل منیجری کامل داشته باشید
فایل منیجری کامل داشته باشید

فایل منیجری کامل داشته باشید

کم خبر/ Esuper یک فایل منیجر همه کاره رایگان، ایمن و ساده می‌باشد که ابزاری کارآمد برای مدیریت فایل‌های گوشی شماست. Esuper File Manager یک کاوشگر فایل آسان و قدرتمند است. این برنامه رایگان، سریع و کامل است.ویژگی ها و مزایای کلیدی Esuper File Explorer:نوار میانبر: از تمام عملیات فایل پشتیبانی می کندCleaner: با یک کلیک تمام فایل های ناخواسته را پاک کنیدتجزیه و تحلیل دیسک: استفاده از فضای خود، فایل های بزرگ، دسته بندی فایل ها، فایل های اخیر، اندازه پوشه را تجزیه و تحلیل کنیدمدیریت محلی/شبکه: فایل‌ها را روی تلفن‌های همراه و رایانه‌های LAN مدیریت کنید، از پروتکل‌های SMB 2.0، NAS، NFS، CIFS، FTP، HTTP، FTP، FTPS، SFTP، WebDAV و غیره پشتیبانی کنید.جستجوی محلی/وب: جستجو و مشاهده فایل ها به صورت محلی و در وبمدیریت برنامه: به راحتی برنامه ها را نصب/حذف/پشتیبان گیری کنیدفشرده‌سازی: زیپ یا آنزیپ فایل ؛ از فرمت های Zip، Rar، 7zip، obb پشتیبانی می‌کند.کار/مشاهده آسان: پشتیبانی از عملیات انتخاب چندگانه فایل، نمایش تصاویر بند انگشتی و حالت های نمایش چندگانهعملکرد پخش کامل: پشتیبانی از پخش مستقیم موسیقی و فیلم در دستگاه های شبکهپشتیبانی از اتصال دیسک شبکه: می‌توانید فضای ذخیره‌سازی شبکه خود را به صورت رایگان پیوند دهید (پشتیبانی شامل: Google Drive™، Dropbox، OneDrive، Yandex و غیره)USB OTG: مدیریت حافظه USB در همه فرمت ها، پشتیبانی از FAT32، exFat، NTFSزبان های پشتیبانی شده توسط برنامه فایل منیجر اندروید Esuper عبارتند از: انگلیسی (en)، عربی (ar)، آلمانی (de)، اسپانیایی (es)، فرانسوی (fr)، ایتالیایی (it)، پرتغالی (pt)، روسی (ru)، و غیره.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 33 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

ايسنا : رهبر ملی مردم ترکمن و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.