Baseball Star؛ ستاره زمین بیسبال شوید
Baseball Star؛ ستاره زمین بیسبال شوید

Baseball Star؛ ستاره زمین بیسبال شوید

کم خبر/ Baseball Star – ستاره بیسبال یک بازی ورزشی محبوب و سرگرم‌کننده با طراحی و ساخت‌خوب از استودیوی بازیسازی playus soft است که به‌صورت رایگان عرضه شده و جدیدترین آپدیتش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست.

همانطور که خود اطلاع دارید، بیسبال – Baseball یکی از محبوب ترین ورزش های گروهی است که با استفاده از توپ و چوب توسط 9 بازیکن در یک زمین چمنی صورت می پذیرد. بر خلاف بازیهای ورزشی محبوب مثل فوتبال، بسکتبال و … تعداد کمی بازی در سبک بازی Baseball عرضه شده است. در بازی Baseball Star شما قادرید بدون نیاز به اینترنت در یک زمین اچ دی به بازی کردن مشغول شوید. انواع حالت های مختلف و طراحی سه بعدی بازی نظرتان را جلب میکند. تیم اختصاصی تان را ایجاد کنید و با اموزش به بازیکنان برای رسیدن به صدر جدول امتیازات تلاش کنید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 92 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

گردباد مهیب در چین ۸۸ کشته و زخمی برجای گذاشت

گردباد مهیب در چین ۸۸ کشته و زخمی برجای گذاشت

مهر : وقوع گردباد در شرق چین ۵ کشته و ۸۳ زخمی در پی داشت.