Toca Life World؛ هرکاری دلتان می‌خواهد بکنید
Toca Life World؛ هرکاری دلتان می‌خواهد بکنید

Toca Life World؛ هرکاری دلتان می‌خواهد بکنید

کم خبر/ Toca Life: World – دنیای توکا یک بازی آموزشی – شبیه سازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از Toca Boca است که به صورت رایگان عرضه شده است.

با نصب Toca Life: World می توانید یک بازی تفننی جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا در سبک کارتونی را تجربه کنید که در آن قادرید دنیای خودتان را بسازید و در آن بازی کنید! اگر دوست دارید قدم در زندگی توکا بگذارید و هر کاری که عشقتان می کشد، انجام دهید؛ مثلا موهای مادربزرگ را به مد روز بزنید، تمیزکاری کنید، حیوان خانگی تان را به مدرسه ببرید، حلزون را به زمین بازی اسکیت ببرید، موهای آقای دکتر را آرایش کنید و به آنها رنگ سبز بزنید یا اینکه با دوستان تان بیرون بروید؛ Toca Life: World مخصوص شما طراحی و ساخته شده است! شما قادرید به هر جایی که خواستید بروید و هر کاری که خواستید انجام دهید! طیف گسترده ای از مکان های مختلف مثل سالن آرایش، مرکز خرید، رستوران، آپارتمان و غیره در بازی وجود دارند که قادرید از آنها دیدن کنید و یک سری ماموریت های خاص را با ده ها شخصیت دوست داشتنی پشت سر بگذارید و برای روزها به گوشی میخکوب باشید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 495 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

واکنش بازار خودرو به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری+ جدول

واکنش بازار خودرو به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری+ جدول

اکوایران : بازار خودرو امروز هم شاهد هیچ‌گونه تغییر قیمتی در محصولات داخلی و مونتاژی نبود و همچنان رکود در این بازار حاکم بود.