SAS: Zombie Assault 4؛ اکشنی پر از زامبی
SAS: Zombie Assault 4؛ اکشنی پر از زامبی

SAS: Zombie Assault 4؛ اکشنی پر از زامبی

کم خبر/ SAS: Zombie Assault 4 یک بازی اکشن هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی ninja kiwi است که به صورت رایگان عرضه شده است. سری بازی های SAS: Zombie Assault از زیباترین و پرطرفدارترین بازی های اکشن است که نسخه های مختلف آن عرضه شده است. داستان بازی از این قرار است که یک بیماری مهلک در حال پخش شدن است و تمامی انسان ها را به زامبی تبدیل می کند و هم اکنون شما به همراه یک گروه که کنترل آن در دستان شماست باید با صدها مورد از سلاح های قدرتمند به جنگ با این بیماری بروید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. نسخه چهارم بازی بر خلاف نسخه های پیشین دارای حجم بیشتر و صد البته گرافیک و صداگذاری بهتری است و ان را به همه کاربران دوستدار بازی های اکشن پیشنهاد می دهیم!برخی از ویژگی های بازی اکشن SAS: Zombie Assault 4:بیش از 160 اسلحه و زره پوش های باور نکردنیبیش از 19 کارکتر مختلف با امکان سفارشی سازیبازی در مکان های مختلف از 7 نقشه ی گستردهانواع مختلفی از زامبی ها و دشمنان برای از بین بردنگرافیک HD به همراه صداگذاری، کنترل و گیم پلی منحصر به فرد

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاترحجم: 136 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

ايسنا : رهبر ملی مردم ترکمن و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.