مدودف: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست
مدودف: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست

مدودف: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست

مهر/ معاون شورای امنیت روسیه امروز گفت: هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست؛ پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است.

به گزارش اسپوتنیک، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه گفت: اگر آمریکا بخواهد به اختیارات اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل تعرض کند، «عذاب سختی» را متحمل خواهد شد.معاون شورای امنیت روسیه در این خصوص ادامه داد: اگر غرب به پمپاژ افسارگسیخته خطرناک ترین انواع سلاح ها به کی یف ادامه دهد، دیر یا زود کارزار نظامی به سطح دیگری خواهد رفت. پروژه «تضمین امنیتی» کی یف اساساً مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است. هیچ تضمینی برای نازی‌های اوکراینی در کار نیست.وی پیشتر گفته بود که موضع کنونی مسکو برای مذاکره با اوکراین، چیزی نیست جز «یک دست گرمی کودکانه» و ممکن است به تسلیم کامل کی ویف تغییر پیدا کند.مدودوف در کانال تلگرامی خود نوشت: بود اولیتماتوم های فعلی «دستگرمی کودکانه» است زیرا این امکان وجود دارد که درخواست نهایی به تسلیم شدن کامل رژیم کی یف تغییر کند. درخواست ها در آینده بازبینی خواهد شد و او (زلنسکی) آنها را می داند: تسلیم کامل رژیم کی یف با شروط روسیه.اظهارات مدودوف درحالی مطرح شده که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین پیش از این گفته بود که با کسانی که اولتیماتوم می دهند، وارد مذاکره نخواهد شد و در حال حاضر آمادگی مذاکره با مسکو را ندارد.رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که در واکنش به درخواست دونباس در شرق اوکراین، فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در اوکراین را صادر می کند تا از مردمی که ۸ سال مورد سوء استفاده و نسل کشی رژیم کی یف بوده اند، حفاظت کند و اوکراین از وجود «نئونازی ها» پاکسازی شود.با آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، آمریکا و کشورهای اروپایی، برای توقف پیشروی ارتش روسیه، ضمن اعمال تحریم های گسترده علیه مسکو، ارتش اوکراین را با انواع سلاح های پیشرفته تجهیز کردند و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

همچنین ببینید

سفر فرمانده سنتکام به منطقه در آستانه اقدام نظامی احتمالی ایران

سفر فرمانده سنتکام به منطقه در آستانه اقدام نظامی احتمالی ایران

ایرنا : پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» صبح امروز یکشنبه در خبر کوتاهی نوشت که «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام در راستای تلاش برای آنچه ایجاد ائتلاف بین‌المللی برای مقابله با عملیات انتقام جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خوانده شده، وارد منطقه شده است.