تهمت خیانت به همسر برای فرار از مهریه
تهمت خیانت به همسر برای فرار از مهریه

تهمت خیانت به همسر برای فرار از مهریه

اعتماد/ زن جوان می‌گوید وقتی دست شوهر خیانتکارش رو شد او برای انتقامگیری تهمت زده و شکایت کرده است.

شوهر از سایه همسرش شکایت و او را به خیانت متهم کرده است، اما سایه این اتهام را قبول ندارد و می‌گوید شوهرش برای ندادن مهریه به او تهمت زده است. سایه در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره روزی که برای همیشه عشق میان او و شوهرش تمام شد، می‌گوید.

*چند سال با شوهرت زندگی کردی؟17 سال است که زن و شوهر هستیم، البته سه سال است که در واقع هیچ رابطه‌ای با هم نداریم.

*اگر رابطه ندارید چرا از هم جدا نمی‌شوید؟شوهرم طلاق نمی‌دهد، همه گرفتاری‌هایی که حالا درست کرده هم برای همین است. او نمی‌خواهد من را طلاق بدهد.*یعنی شوهرت هنوز تو را دوست دارد؟دروغ می‌گوید. دوست ندارد. فقط می‌خواهد انتقام بگیرد.*چه انتقامی‌؟ چرا باید از تو انتقام بگیرد؟چون من به همه گفتم چه کار کرده و آبرویش را بردم حالا می‌خواهد انتقام بگیرد.*شوهرت چه کرده بود؟به من خیانت کرد با زن دیگری صیغه‌ای ازدواج کرد و بعد هم آن زن خانه و ماشینش را بالا کشید و رفت. شوهرم به من و پسرم خیلی سخت گرفت و بعد گفت او را ببخشیم، اما من حاضر نشدم به زندگی با او برگردم و حالا ادعا می‌کند من به او خیانت کردم. *چه مدتی است که با شوهرت اختلاف داری؟ما سه سال است جدا از هم زندگی می‌کنیم. او خواست پسرمان پیش او باشد و من قبول کردم. می‌خواست از این طریق به من فشار بیاورد و وادارم کند که بمانم.*زنی که شوهرت با او رابطه داشت از کجا آمده بود؟زن مطلقه‌ای بود که در محل کار با شوهرم آشنا شده بود. آنها با هم رابطه داشتند من هم فهمیدم و اعتراض کردم شوهرم گفت که او را صیغه کرده است.*چرا همان زمان طلاق نگرفتی؟شوهرم طلاقم نمی‌دهد. او می‌گوید مهریه‌ات را ببخش و خانه‌ای که داری را هم بده ولی من قبول نکردم. من خانه را با زحمت خودم خریدم، کار کردم و خانه خریدم حالا چرا باید ببخشم؟*شوهرت تو را متهم به رابطه نامشروع کرده، قبول داری؟دروغ می‌گوید او چندین بار این تهمت را به من زده است.*اما شوهرت مدرک ارائه داده است.

من با یکی از همکارانم چت کردم و از او کمک خواستم. این حرف‌ها میان دو همکار عادی است، اما شوهرم آن را دستاویزی برای شکایت قرار داده که من را تحت فشار بگذارد و طلاق ندهد تا مهریه‌ام را ببخشم.*می‌دانی ممکن است مجازات شوی؟من وکیل گرفتم. وکیلم می‌گوید مدارکی که ارائه شده درست نیست و من تبرئه می‌شوم اما حاضر نیستم به مردی که به من خیانت کرد و خانه و زندگی‌اش را از دست داد و حالا می‌خواهد خانه من را بگیرد باج بدهم. ما سه سال است که در واقع زن و شوهر نیستیم، ماه‌هاست همدیگر را ندیدیم و هر بار که دیدیم هم به خاطر پسرمان بوده است. اگر حق طلاق داشتم نمی‌توانست با من چنین کند.

همچنین ببینید

تصادف مرگبار خودروی سوخت‌بر / تمام سرنشینان جان باختند

تصادف مرگبار خودروی سوخت‌بر / تمام سرنشینان جان باختند

تسنیم : عصر امروز متاسفانه به علت برخورد یک دستگاه سوخت بر با خودروی عبوری در محور بندرعباس به میناب سانحه ناگواری رخ داد.