آمارهای جالب در خصوص رفتار کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی
آمارهای جالب در خصوص رفتار کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی

آمارهای جالب در خصوص رفتار کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی

جام جم/ سنجه‌های آماری در رابطه با رفتارشناسی کاربران ایرانی مسائلقابل‌توجهی را در اختیار ما قرار میدهد.اساسا کاربران ایرانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چه می‌کنند و به دنبال چه هستند؟

به گزارش سالانه دیتاک در طی سال۱۴۰۱ با وجود محدودیت‌های اینترنتی در ایران، فعالیت کاربران مجازی به لحاظ تولیدمحتوا و حضور در این شبکه‌ها به شکل معناداری افزایش داشته است.

بازار

بر این اساس حدود ۶۵ درصد محتوا در تلگرام سرگرمی و روزمره است و در توئیتر(ایکس) این میزان برای محتوای سیاسی برآورد شده است. البته نمی‌توان از یک‌داده آماری صرف نتیجه متقنی را استخراج کرد بلکه باید آن را با مؤلفه‌های متفاوتی هم سنجید.

همچنین ببینید

فقط دو ساعت طلایی تا تعیین سرنوشت مانده است /پیام عراقچی به مرددین برای حضور در انتخابات

فقط دو ساعت طلایی تا تعیین سرنوشت مانده است /پیام عراقچی به مرددین برای حضور در انتخابات

عباس عراقچی به تمدید مدت زمان اخذ رأی تا ساعت 24 واکنش نشان داد.