دانش‌آموز شیروانی فوت کرد
دانش‌آموز شیروانی فوت کرد

دانش‌آموز شیروانی فوت کرد

ایرنا/ مدیرکل آموزش و پروش خراسان شمالی گفت: یک دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول هنرستان محمودیه شیروان به علت تشنج و صرع در مدرسه فوت کرد.

ابوالقاسم اکبری اظهار کرد: این دانش‌آموز دختر در مدرسه دچار تشنج می شود و نیروهای اورژانس بلافاصله به محل اعزام و او را به بیمارستان خاتم الانبیا شیروان منتقل می کنند.وی افزود: با اعزام این دانش آموز به بیمارستان تلاش نیروهای درمانی برای نجات او بی نتیجه می ماند و فوت می کند.اکبری ادامه داد: بیماری این دانش آموز دختر در پرونده سلامت او ثبت شده است و خانواده اش از بیماری این دانش آموز مطلع بوده اند.در خراسان شمالی ۱۹۲ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۴ هزار معلم در مدارس دولتی و ۶ هزار معلم در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

بازار

۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

همچنین ببینید

بازنشستگان در صف انتظار پرداخت حقوق

بازنشستگان در صف انتظار پرداخت حقوق

ایلنا : عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته خرم‌آباد گفت: اصلاحِ زمانی پرداختِ مستمری کمترین کاری است که می‌توان برای بازنشستگان انجام داد. بانک‌ها بویژه بانک رفاه کارگران از تأخیر در تسهیلاتشان نمی‌گذرند، بازنشسته چگونه گذشت کند؟ مسئولان کمی انصاف داشته باشید!