پیکاپ Huanghai N7 به ایران آمد
پیکاپ Huanghai N7 به ایران آمد

پیکاپ Huanghai N7 به ایران آمد

اسب بخار/ به تازگی تصاویری از سوی مخاطبان ما ارسال شده است که در آن حمل یک دستگاه پیکاپ Huanghai N7 به دیده می شود.شرکت آمیکو نماینده رسمی و شریک تجاری Huanghai در ایران است و برای همین احتمال داده می شود که پیکاپ N7 هم جهت برخی تست های فنی توسط این خودروساز داخلی به کشور وارد شده باشد. در حال حاضر آمیکو عرضه آسنا دنده ای و آسنا توربو اتوماتیک را با نشان اختصاصی خود و مشارکت Huanghai در بازار ایران انجام می دهد و این پیکاپ دو دیفرانسیل را منطقه آزاد جلفا مونتاژ می کند.

این احتمال مطرح است که شاید در آینده نزدیک شرکت آمیکو پیکاپ Huanghai N7 را با نشان اختصاصی خود به بازار عرضه کند و با این خودروی کار و تجاری، یک محصول لوکس را در بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل داشته باشد.

مشخصات فنی Huanghai N7Huanghai N7 در جایگاه یک پیکاپ به نسبت بزرگ قرار می گیرد که به پیشرانه ۲٫۴ لیتری توربو ۴K22 مجهز است. در حال حاضر این پیشرانه در بازار ایران بر روی آمیکو آسنا توربو اتوماتیک و کلوت مکث موتور هم نصب است و توان ۲۱۵ تا ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. پیکاپ N7 در بازار چین با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می شود و ساختار جعبه دنده اتوماتیک آن کاملاً با آسنا توربو اتوماتیک برابر است. این جعبه دنده اتوماتیک ساخت کمپانی پانچ فرانسه است و توان را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند.

امکانات پیکاپ N7در Huanghai N7 امکاناتی بیشتر از آسنا توربو اتوماتیک وجود دارد. این پیکاپ در نسخه فول آپشن به دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، استارت دکمه ای، آینه های تاشو برقی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، قفل دیفرانسیل محور عقب، دو کیسه هوا و… مجهز است.

همچنین ببینید

پوتین پیام تبریک صادر کرد

پوتین پیام تبریک صادر کرد

ايسنا : رئیس جمهور روسیه، انتخاب شدن «تو لام» بعنوان دبیرکل حزب کمونیست ویتنام را به وی تبریک گفت.