تصاویری از خودروهای وارد شده به کشور در تهران
تصاویری از خودروهای وارد شده به کشور در تهران

تصاویری از خودروهای وارد شده به کشور در تهران

خودرو بانک/ اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می داد اولین محموله خودروهای وارداتی که مربوط به برند کیا بود از کشتی به گمرک بندر لنگه تخلیه شده بودند. حال این خودروها برای انجام مراحل قانونی به یکی از گمرک های تهران منتقل شدند و عکس هایی از آن ها قبل از ورود به گمرک به دست ما رسیده که دقیقاً نشان می دهد چه خودروهایی برای انجام تست های اولیه از برند کیا به ایران آمده اند. پس از انتشار اولین فیلم، شائبه ای ایجاد شده بود که تنها کمی بیش از 20 خودرو کیا به ایران آمده اما باید گفت که این تعداد، خودروهای اولیه جهت انجام مراحل قانونی هستند و بزودی محموله های دیگر نیز به ایران می رسند.

خودروهای وارداتی به تهران رسیدند 1401/10/10 - 14:30

خودروهای کیا وارد شده به ایران از سوی کوشاخودرو سفارش گذاری شده اند، و طبق آنچه از عکس ها مشخص است، خودروهای کیا سراتو 2023 و کیا سلتوس و کیا سونت از جمله خودروهایی هستند که در این بار حضور دارند و همچنین یک دستگاه کیا پگاس نیز دیده می شود.

البته مشخص نیست که کوشاخودرو با کدام گزینه به بازار ورود می کند و اولین محصول وارداتی کیا از سوی این شرکت کدام خودرو خواهد بود اما به نظر می رسد که خودروهایی مثل کیا سراتو 2023 و کیا سلتوس گزینه های جدی تری نسبت به دیگر خودروها باشند.

همانطورکه می دانید، کیا سلتوس به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند حداکثر 123 اسب بخار و 151 نیوتن متر را تولید کند. همچنین گیربکس بکار رفته روی این خودرو 6 سرعته خودکار است. البته ممکن است در نهایت کوشاخودرو این خودرو را با پیشرانه دیگری روانه بازار کند. همچنین کیا سراتو 2023 احتمالاً با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و با توان 147 اسب بخار و 179 نیوتن متر روانه بازار ایران شود اما باز هم این پیشرانه ممکن است در مراحل بعدی تغییری داشته باشد و گزینه دیگری برای ورود به ایران انتخاب شود.

اما در هر صورت با ورود خودروهای کیا به تهران، به نظر می رسد که بزودی مراحل انجام تست ها و اخذ مجوزها آغاز می شود و احتمالاً چند محصول کیا اولین گزینه های وارداتی به کشور خواهند بود.

همچنین ببینید

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

ایرنا : کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.