تصاویری از نسخه تولیدی ساینا S دوگانه سوز

تصاویری از نسخه تولیدی ساینا S دوگانه سوز

چرخان/ اسفندماه سال گذشته بود که گروه خودروسازی سایپا از افتتاح خط تولید ساینا S دوگانه سوز در کارخانه سایپا کاشان (سیتروئن) خبر داد. حال تصاویری بدستمان رسیده که نشان می‌دهد تا تولید انبوه این خودرو آغاز شده و بزودی وارد بازار خواهد شد.

برای مشاهده قیمت خودروها، اینستاگرام آخرین قیمت و کانال تلگرام آخرین قیمت را دنبال کنید

مشخصات سایپا ساینا S دوگانه سوزساینا S دوگانه سوز به همان پیشرانه M15 مجهز است. پیشرانه‌ای که 1503 سی سی حجم داشته و سایپا مدعی یورو 5 بودن آن است. این پیشرانه با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی، در حالت بنزینی توانایی تولید 82.5 اسب بخار و در حالت گاز طبیعی، 72 اسب بخار را دارد. در رابطه با گشتاور، در حالت بنزینی، 127 نیوتن متر و در حالت گاز طبیعی نیز 112 نیوتن متر را تولید می‌کند. ظرفیت باک بنزین، 41 لیتری بوده و ظرفیت مخزن گاز نیز 62 لیتر اعلام شده است.

ساینا S دوگانه سوز، هیچ برتری خاصی در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی نسبت به ساینا S  ندارد. حتی در نسخه دوگانه سوز، می‌توان دید که از آمپر خودرو تیبا استفاده شده است!

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی ساینا S دوگانه سوز، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:ترمزهای ABS و EBD

بازار

دو کیسه هوای ایمنیسیستم ایموبیلایزرسنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودروتهویه مطبوع الکتریکیسنسور نورچراغ‌های روزفرمان هیدرولیکترمز جلو از نوع دیسکی و ترمزهای عقب از نوع کاسهرادیو پخش با امکان نصب USB و AUXروکش پارچه‌ای صندلی‌هاو…

همچنین ببینید

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

ایرنا : غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع تکمیل توافق آتش‌بس در غزه است.