تخلف شرکت بازرگانی ایدرو در برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو؟
تخلف شرکت بازرگانی ایدرو در برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو؟

تخلف شرکت بازرگانی ایدرو در برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو؟

آخرین خودرو/ هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو قرار است در تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران توسط شرکت بازرگانی ایدرو که سابقه چندین و چند ساله در برگزاری نمایشگاه های مختلف دارد، برگزار شود. اما حواشی برای این رویداد اتفاق افتاده و برخی قطعه سازان گزارش هایی از تخلف احتمالی بازرگانی ایدرو را اعلام کرده اند.به گزارش آخرین خودرو، طبق مستندات رسیده از برخی شرکت های قطعه سازی این شرکت در نحوه برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو دچار تخلف شده است که در ادامه به صورت کامل آن را توضیح خواهیم داد.داستان تخلف شرکت بازرگانی ایدروشرکت بازرگانی ایدرو که برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را بر عهده دارد در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲ از وازرت صنعت، معدن و تجارت مجوز برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو را دریافت می کند و بعد از دریافت مجوز های لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت شروع به نام نویسی از شرکت های قطعه ساز می کند. طبق اطلاعیه های شرکت ایدرو در وبسایت idro-autoparts.com، ظرفیت نمایشگاه برای ارائه دهندگان و شرکت های مرتبط با صنعت قطعه سازی در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ تکمیل شده و بعد از این تاریخ، اگر شرکت ها و ارائه دهندگانی که قصد شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را دارند ثبت نام کنند در لیست رزرو قرار خواهند گرفت.در تاریخ ۳ مرداد شرکت ایدرو اطلاعیه را مبنی بر اعلام جانمایی، تاریخ های ارائه طرح، زمان تحویل غرفه ها و … را ابلاغ کرد. ماجرا از آن جایی شروع می شود که برخی شرکت های قطعه سازی که در بازه زمانی قبل از ۲۵ خرداد و قبل از اعلام تکمیل شدن ظرفیت (در زمان قانونی)، اقدام به ثبت نام و تکمیل وجه کرده بودند، اکنون جانمایی نشدند و یا در لیست رزرو قرار گرفته اند.

اما ماجرا از آن جایی جالب می شود که ، شرکت ایدرو در پاسخ به این شرکت ها گفته است که زمان آغاز ثبت نام نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از تاریخ یکم خرداد آغاز شده است. در صورتی که شرکت ایدرو در تاریخ نهم خرداد از وزارت صمت مجوز دریافت کرده است.این مسئله که شرکت ایدرو چگونه قبل از دریافت مجوز از وزارت صمت اقدام به نام نویسی از شرکت های قطعه سازی کرده است و اینکه برخی شرکت های قطعه ساز که در زمان قانونی ثبت نام کرده اند اکنون جانمایی نشده اند، جای بحث دارد و نشان دهنده ی تخلف شرکت ایدرو در نحوه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو است.ما در رسانه آخرین خودرو سعی بر این داریم تا مشکلات شما را مطرح کنیم تا شاید گامی در جهت رفع آن ها برداریم. شما می توانید مسائل و مشکلات خودرویی خود را برای ما ارسال کنید تا در صورت ممکن در رسانه آخرین خودرو منتشر شود.

بازار

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

درگاه ملی مجوزها اصلاح شد+ جزئیات

درگاه ملی مجوزها اصلاح شد+ جزئیات

اکوایران : هیات مقررات زدایی به درخواست شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی موضوع حریم واحدهای دام و طیور را اصلاح کرد و به دنبال آن در درگاه ملی مجوزها نیز اصلاح شد.