نسخه برقی «KMC J7» به نمایش در آمد
نسخه برقی «KMC J7» به نمایش در آمد

نسخه برقی «KMC J7» به نمایش در آمد

آخرین خودرو/ روز گذشته و در جریان نمایشگاه روایت خدمت، نسخه برقی KMC J7 به نمایش گذشته بود. خودرویی که ظاهری شبیه به J7 بنزینی دارد.

آخرین قیمت خودرو را اینجا بخوانید

بازار

با رونق گرفتن بازار خودرو های برقی در سراسر جهان انتظار می رفت شاهد نسل های جدید خودرو های هیبریدی و یا برقی در داخل ایران باشیم چرا که کاهش استفاده از سوخت های فسیلی و همچنین جایگزین کردن آن ها با منابع تجدید پذیر به کاهش آلودگی های زیست محیطی کمک می کند و در نتیجه موجب حفظ محیط زیست می شود. در داخل ایران برخی از شرکت های مختلفی سعی کرده اند تا قدم هایی در این مسیر بردارند شرکت کرمان موتور هم از این قاعده مستثنی نبوده و سعی کرده با بومی سازی خودرو های خود با همکاری مپنا و یا وارد کردن خودرو های برقی چینی قدم های مهمی در این زمینه بردارد.

طراحی بدنهیکی از خودرو هایی که کرمان موتور قرار است در آینده ای نزدیک وارد بازار کند ، نسخه برقی KMC J7 یا همان KMC EJ7 است که در نمایشگاه های مختلف شاهد آن بوده ایم. این خودرو بر پایه پلتفرم KMC J7 یا همان سهول A5 پلاس طراحی شده است اما به لحاظ طراحی ظاهری و طراحی داخلی با آن تفاوت هایی دارد. به لحاظ طراحی ، این خودرو دارای طراحی به روز و عامه پسندی است که خود امتیاز مثبتی برای این خودرو است. از نکات جالب در طراحی ظاهری این خودرو می توان به قرار گیری درگاه شارژ باتری ها درون جلو پنجره اشاره کرد.

مشخصات فنی نسخه برقی KMC J7این خودرو دارای یک پیشرانه تمام برقی است که بر محور جلو سوار است و می تواند روی هم رفته ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل کند. پیمایش نسخه برقی KMC J7، بسته به پک باتری در بازه ۴۰۰ و ۵۰۰ کیلومتر است. شایان ذکر است که این میزان با توجه به شرایط ایده آل بوده و ممکن است اندکی با واقعیت تفاوت داشته باشد. باتری های نسخه برقی KMC J7 در حالت شارژ سریع در مدت زمان ۴۰ الی ۵۰ دقیقه به شرایط مطلوب خود (۸۰ درصد ظرفیت باتری ) می رسند که رقم مناسبی برای این خودرو است.

امکاناتاین خودرو به لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی تا حدی شبیه به KMC J7 بوده و انتظار می رود آپشن هایی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، اتوهلد ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، کلاستر دیجیتال ، نمایشگر سیستم مالتی مدیا لمسی ، فرمان کمکی برقی و… را داشته باشد.

استفاده از خودرو های برقی مانند KMC EJ7 مزایا بسیاری دارد مانند عدم استفاده از سوخت های فسیلی ، کاهش صدا خودرو به دلیل حذف موتور درون سوز، امکانات ایمنی و رفاهی مناسب و… که علاقه مندان به این خودرو ها را به استفاده از آن ها ترغیب می کند اما بزرگترین معضلی که خودرو های برقی و یا شرکت های عرضه کننده آنها با  آن دست و پنجه نرم می کنند آماده نبودن زیر ساخت مناسب برای خودرو های برقی در داخل ایران است که انتظار می رود طی سال های جاری این مشکل نیز بر طرف شود.در انتها باید دید خودرو های برقی به چه صورت و با چه قیمتی به بازار ایران راه پیدا خواهند کرد و یا این خودرو  ها مورد استقبال عموم قرار خواهد گرفت یا خیر؟کاتالوگ نسخه برقی KMC J7

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

به بهانه بازگشت میلاد زکی‌پور به جمع آبی‌ها
                استقلال متخصص بازگرداندن بازیکنان سابق!

به بهانه بازگشت میلاد زکی‌پور به جمع آبی‌ها استقلال متخصص بازگرداندن بازیکنان سابق!

میلاد زکی‌پور، مدافع سابق استقلال پس از 4 فصل دوری از این تیم بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشت.