همه چیز در مورد اسپورتیج 2023 / کراس اوور وارداتی و جذاب کیا
همه چیز در مورد اسپورتیج 2023 / کراس اوور وارداتی و جذاب کیا

همه چیز در مورد اسپورتیج 2023 / کراس اوور وارداتی و جذاب کیا

آخرین خودرو/ شرکت خودروسازی کیا (kia) بدلیل حضور چندین و چند ساله در بازار ایران و سابقه همکاری با خودرو سازان داخلی و همچنین خودرو های با کیفیتی که تولید کرده است ، جایگاه ویژه ای برای ما ایرانیان دارد. با شروع زمزمه های انجام دوباره واردات، شرکت کوشا خودرو اعلام کرد که مسئول واردات خودرو های کیا به ایران است و مدل هایی نظیر کیا اسپورتیج ۲۰۲۳، پگاس، سراتو، سلتوس، سونت و سید را می توان در شوروم این شرکت دید. در این مطلب سعی داریم به معرفی کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ بپردازیم.

مشخصات فنی کیا اسپوتیج ۲۰۲۳این کراس اوور در چند تیپ و با موتور های تنفس طبیعی ، توربوشارژ و هایبرید به بازار های جهانی معرفی شده است. نسخه ای از کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ که به ایران می آید دارای یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم است که قدرت نهایی ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۶۵ نیوتن متر را تولید می کند و قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته از نوع دو کلاچه تر (WDCT)، به چرخ های جلو منتقل می شود. نسخه های پایه این خودرو به صورت تک دیفرانسیل می باشد اما احتمال می رود نسخه های دو دیفرانسیل نیز وارد بازار ایران شوند.

سیستم های تعلیق این کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ در محور جلو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب از نوع سیستم مولتی لینک را داریم. استاندارد آلایندگی اسپورتیج جدید، یورو ۵ بوده و مصرف سوخت میانگین این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۲ لیتر است. شایان ذکر است که کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ توانسته ۵ ستاره ایمنی را از سازمان استاندار euro ncap دریافت نماید که البته این را در نظر داشته باشید که نسخه های مورد تست در مجموعه یورو انکپ آپشن های ایمنی کاملی دارند.

بازار

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

ایرنا : کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.